فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر (ص) نشانگر هراس غرب از اسلام است

زرین نامه: مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های استان گلستان گفت: ساخت فیلمی موهن بر ضد پیامبر بزرگ اسلام(ص) نشان‎دهنده اوج کینه غرب نسبت به مسلمانان و هراس از اسلام است.
 

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، حجت‎الاسلام محمدحسین مازندرانی در مراسم اعتراض‎آمیز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان به فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: پیامبر عظیم‎الشأن اسلام، شخصیتی هستند که در تمام عمر خویش، به مبارزه با جهل و خودکامگی پرداخته و با جانفشانی‎هایی بسیار، افتخاراتی را برای دنیای اسلام در تاریخ ثبت کردند.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن اهداف خود را برای دین‎ستیزی و حذف دین تنظیم می‎کند خاطرنشان کرد: طی این 30 سال پس از انقلاب اسلامی ایران، همچنان شاهد دخالت‎ها و سنگ‎اندازی‎های دشمنان هستیم که هیچ گاه تاب پیشرفت غیر از خودشان را نداشته‎اند.
 
مازندرانی ضمن محکوم کردن دولت‎های وابسته به امپریالیسم و صهیونیست، اظهار داشت: این دولت‎ها با خیال‎های واهی که در ذهن خود می‎پرورانند، بودجه‎های بسیاری را در راستای علم‎زدایی و دین‎ستیزی صرف می‎کنند و مدام به دنبال این هستند که بر گرده جهانیان سوار شوند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های استان گلستان اضافه کرد: اکنون در زمانی که ما تعداد زیادی از بهترین‎ها و دانشمندان هسته‎ای خود را در راه دفاع از اسلام، کیان و شرف دین و مملکت خود فدا کرده‎ایم، آمریکا و زیردستانش، تمامی ارزش‎ها را به بازی گرفته و دچار اشتباهاتی بزرگ می‎شوند.
 
وی افزود: آنها بار دیگر با ساخت فیلمی موهن که می‎خواستند بر اساس آن دین اسلام را دینی وحشی و غارتگر نشان دهند، اما باز هم به خواسته خود نرسیده و مثل همیشه محکوم و سرکوب شدند.
 
مازندرانی تصریح کرد: آنها چشمان خود را بر حقایق اسلام و مسلمانان بسته‎اند و دیگر فکر نمی‎کنند شناسایی آن هواپیمای فوق مدرن فرستاده خودشان که به دست دانشمندان ایرانی اتفاق افتاد چگونه رخ داده و یا فکر نمی‎کنند سران 120 کشور جهان با توجه به تمامی تبلیغات سو، چگونه در ایران گردهم آمدند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های استان گلستان خطاب به دانشجویان گفت: شما علم‎جویان و دانشجویان باید پیام‎رسان عدل و بصیرت در دنیا باشید و با علم خود ثابت کنید که راه دشمن، راهی واهی و دور از شعور و منطق می‎باشد.
 
در حاشیه این مراسم محمد منتظری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان این آیه « می‎خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و خدا جز به کمال رساندن نور خود نمی‎خواهد» گفت: این کوردلان یا نمی‎دانند و یا خود را به ندانستن می‎زنند که قدرت الهی بیش از هر آن چیزی است که آنها بخواهند با کارهای احمقانه خود، عملی خلاف آن انجام دهند.
 
وی اظهار داشت: دشمنان باید بدانند ابراز چنین حرکت‎هایی ناپسند، برخلاف آنچه آنها تصور می‎کنند، روز به روز بر عشق و احترام ما نسبت به فرستادگان الهی را فزون‎تر کرده و ایمانمان را استوار تر می‎کند.
 
همچنین محمد مهرانی دانشجوی اهل‎سنت رشته مهندسی عمران این دانشگاه نیز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: حضرت محمد(ص) برگزیده الهی هستند که مهر و شریعت ایشان، ریشه در جان تمام مسلمانان جهان دارد و محب ایشان بودن مرزی برای خود نمی‎شناسد و دشمنان باید بدانند مسلمانان هیچ گاه در برابر توهین به پیامبران و امامان خود کوتاه نخواهند آمد.
 
در پایان برنامه، دانشجویان به همراه مسئولان دانشگاه، پرچم ظلم و استکبار را به آتش کشاندند.
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه