بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آباد کتول تجهیز می شود

زرین نامه: رحمت اله نوروزی شب گذشته پس از نشست بامحمدحسن طریقت منفرد، در گفتگوی تلفنی گفت:

به گزارش زرین نامه، شهرستان علی آباد کتول در بخش بهداشت ودرمان لازم است مورد توجه ویژه قرار بگیرد زیرا کمبودهای زیادی در این زمینه دارد، نوروزی افزود تاکنون تمام تلاش و توان خودرا جهت پیگیری و حل کاستی ها وکمبود های این بخش بکار گرفته ایم.

رحمت اله نوروزی خاطر نشان کرد: در نشستی که امشب با وزیر محترم بهداشت ودرمان وآموزش پزشکی داشتیم دستور و موافقت آقای طریقت را جهت تخصیص اعتبار، در جهت تجهیز بیمارستان جدیدالتاسیس «بقیه الله الاعظم عج» شهرستان علی آباد کتول گرفتیم. وی اذعان داشت: براساس این موافقت در جهت تجهیز بیمارستان علی آباد کتول، افزایش تخت دیالیز، امکانات آزمایشگاهی، راه اندازی بخش سی تی اسکن وهچنین احداث و راه اندازی« مرکز تخصصی تروما» که مختص مصدومین تصادفات می باشد در برنامه ریزی و دستور کار است.

راه اندازی آزمایشگاه در شهر فاضل آباد

رحمت اله نوروزی در ادامه اظهار داشت: شهر فاضل آباد ومردم پر تلاش این شهر نیز از داشتن امکانات بهداشتی و رفاهی که شایسته و مورد نیاز آنها است محرومند و تمام تلاش خود را در جهت برآورده کردن حوائج بهداشتی ودرمانی این بخش خواهیم کرد و در راه برآورده ساختن این نیاز ها در نشست با وزیر محترم دستور تخصیص بودجه در جهت راه اندازی آزمایشگاه شهر فاضل آباد صادر شده که انشاالله پس از جذب بودجه اقدام وراه اندازی خواهد شد.

احداث مرکز بهداشتی ودرمانی روستای کوچک نظر خانی

نماینده مردم علی آباد کتول گفت: روستائیان ما اقشار زحمتکش و پر تلاشی هستند که حق زیادی بر گردن ما دارند و توجه ما در بخش بهداشت ودرمان تنها معطوف به شهر ها نیست بلکه در روستاهای ما نیز لازم است این بخش مورد توجه قرار بگیرد وما با این نیت که همه مردم شهر وروستا باید از امکانات بهداشتی و درمانی یکسانی بر خوردار باشند حرکت کرده ایم.

نوروزی در نشست با وزیر بهداشت ودرمان: از جمله دستورات صادر شده در جهت تخصیص بودجه در بخش بهداشت ودرمان را، موافقت جذب بودجه برای احداث مرکز بهداشتی ودرمانی در روستای کوچک نظرخانی عنوان کرد و گفت: انشالله بتوانیم با پیگیری های مستمر در راه خدمت به روستانشینان شهرستان علی آباد کتول در برابر این قشر زحمتکش سربلند باشیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه