اعتراض نمایندگان به تغییر متن بیانیه ها بعد از گرفتن امضا

غذاهایی برای زیبا شدنزرین نامه: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از تغییر متن بیانیه ها بعد از امضا گرفتن اعتراض کرده و خواستار دریافت یک نسخه از بیانیه ها قبل از قرائت شدند.

به گزارش زرین نامه؛ در نشست علنی دوشنبه ۲۳ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان از هیات رئیسه مجلس خواستند تا یک نسخه از بیانیه ها را پیش از قرائت نزد خود نگه دارد تا بعداً خلاف آن مطرح نشود.

یکی ازنمایندگان مجلس نهم گفت: چند روز گذشته یکی از همکاران نوشته‌ای آورد و ما نمایندگان آن را امضا کردیم، اما وقتی در رسانه‌ها منتشر شد دیدیم که این بیانیه بر خلاف چیزی است که امضا گیرنده به رؤیت نمایندگان رسانده و برای آن امضا گرفته است.

این نماینده اظهار داشت: امضاگیرنده گفته بود این بیانیه درباره اسرائیل و در محکومیت این جمله که ما اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم، می باشد اما آنچه در این بیانیه آمد فراتر از این موضوع است.

وی افزود: از این موضوع مشخص است که این بیانیه با انگیزه‌های انتخاباتی در این مقطع زمانی انتشار پیدا کرده است، البته شکی نیست که هر کس و در هر سمتی کوچکترین زاویه با ولایت و رهبری داشته باشد ما مجلسی‌ها بزرگترین زاویه را با او خواهیم داشت، اما این شکل از رفتار موجب دلخوری می‌شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه