یک‌هزار و 400 شهید شهرستان گرگان سند افتخار دینی ما هستند

زرین نامه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان گفت: سرداران و یک‌هزار و 400 شهید شهرستان گرگان سند افتخار دینی و ملی ما و در حقیقت طلایه‌داران آفتاب و اساتید واقعی اخلاق و نگاه مؤمنانه و مسئولانه به زندگی هستند.



به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، عباس سیامرزکوهی اظهار داشت: شهدا زندگی سراسر پرخیر و برکت داشته‌اند و یاد و خاطره آنان به صورت جاودانه در قلب و ذهن مردم دارند.

وی با اشاره به آیات قرآن در خصوص شهادت اذعان داشت: در مقام شامخ و با عظمت شهدا همین بس که آنان «عند ربهم یرزقون» هستند.

سیامرزکوهی با اشاره به وجود دو جریان حق و باطل در طول تاریخ بشریت گفت: پس از پیروزی انقلاب تمام دشمنان بیرونی و فتنه‌گران در مقابل مردم قرار گرفتند و به ایجاد جنگ هشت ساله دفاع مقدس، تحریم‌های اقتصادی، ترور و… پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان با اشاره به فشارهای وارده بر ایران افزود: اینها نشانه‌هایی از حقانیت انقلاب اسلامی ایران است که استکبار، یکپارچه و با تمام قوا در طول 33 سال دست به دست هم دادند تا انقلاب را از پای درآورند ولی نقشه‌های آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شد.

وی با اشاره به حیات پرخیر و برکت شهدا و جاودانگی شهدا در قلب و ذهن مردم گفت: سرداران و یک‌هزار و 400 شهید شهرستان گرگان سند افتخار دینی و ملی ما و در حقیقت طلایه‌داران آفتاب و اساتید واقعی اخلاق و نگاه مؤمنانه و مسئولانه به زندگی هستند و تا زمانی که یاد شهدا و امام شهدا و رهروی ولایت فقیه باشیم در همه عرصه‌ها پیروز خواهیم بود.