شیر زن گیلانغربی در بستر بیماری و نیازمند توجه مسئولان

زرین نامه: «فرنگیس حیدر پور» شیر زن گیلانغربی كه در سال های دفاع مقدس رشادت های فراوانی آفرید، اینک در بستر بیماری افتاده است و به دلیل شرایط خاص زندکی نیازمند توجه مسئولان است.

به گزارش زرین نامه؛ حیدر پور كه هم اكنون 51 سال سن دارد و نیازمند حمایت بیش از پیش مسوولان است، اخیرا به دلیل مشكلات جسمی و بیماری ریوی در بیمارستان شهدای كرمانشاه بستری شد.

وی كه پس از انجام مداوای اولیه در بیمارستان، هم اینك در منزل بسر می برد، با بیان این كه جوانی ام در راه دفاع از این آب و خاك گذشت، گفت: برای من افتخار بزرگی است كه رهبر معظم انقلاب مرا « شیر زن » نامیدند.

حیدرپور با بیان این كه سهم من از این همه افتخار تنها ساخت تندیس و تجلیل در هفته دفاع مقدس نیست ، افزود: این شیر زن اكنون خسته، بیمار و رنجور و نیازمند توجه بیشتر مسوولان است.

وی اظهارداشت: تا آخرین قطره خونم و تا پای جان مدافع رهبری و آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی خواهم بود.

حیدرپور با چشمانی اشكبار از افتخار آفرینی اش زمانی كه تنها 18 سال سن داشت سخن گفت و افزود: در آن زمان تنها با یك تبر برای دفاع از خاك وطن به مقابله با سربازان عراقی رفتم.

فرنگیس حیدرپور متولد سال 41 در روستای آورزین از توابع شهرستان گیلانغرب است كه در جریان جنگ تحمیلی با رشادت و شجاعت خود حماسه ای را آفرید تا امروز شیرزن ایرانی لقب گیرد.

هم اكنون دو تندیس از این بانوی مقاوم كه اسطوره زنان شجاع ایران اسلامی است، در پارك شیرین كرمانشاه و میدان مقاومت گیلانغرب محل نبرد تن به تن مردم این دیار با متجاوز ارتش بعث عراق نصب شده است . / ایرنا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه