شورای مشارکتها زمینه ساز حمایت از معلولین در شهرستان است

زرین نامه: معاون فرماندار علی آباد کتول گفت: شورای مشارکت های مردمی باید با سیاست گذاری های مناسب خوراک شهر را در حمایت از معلولین تامین کند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ابراهیم احمدی در جلسه شوراي مشاركت هاي مردمي بهزيستي شهرستان علي آباد کتول بیان داشت: این شورا باید با برنامه ریزی دقیق و سیاست گذاری های مناسب و ایجاد راهکارهای جدید در جذب کمک های مردمی، دستگاه های دولتی و خصوصی برای حمایت از معلولین تلاش کند.

وی اظهار داشت: فعالیت شورای مشارکت ها تنها ارائه گزارش نيست و باید مسائل مطرح شده در جلسات را پیگیری و برنامه هاي خود را به طور دقيق اجرا کند.

احمدی با اشاره به طبیعی بودن کاهش خدمات در برابر افزایش تورم تصریح کرد: با استفاده از راهکارهای جدید و تعامل بیشتر دستگاه های پیشگام خدمت رسان نظیر کمیته امداد و بهزیستی می توان نحوه کمک و خدمات به معلولین و نیازمندان را بهینه کرد.

وی افزود: شورای مشارکت ها می تواند با ارائه راهکارهای جدید طرح هایی در خصوص استفاده از بضاعت دستگاه های دولتی و خصوصی، شهرک های صنعتی، منابع زکات شهرستان و کمک های مردمی خدمات بهینه تری به معلولین ارائه دهد.

معاون فرماندار علی آباد کتول در پایان با تاکید بر اهمیت کمک به نیازمندان و معلولین، گفت: حضور در شورای مشکارکت ها و فعالیت در این زمینه توفیق الهی است زیرا کار شورای مشارکت ها برای خدا و موجب حل مشکل مومنین می شود.

در ادامه رئيس اداره بهزيستي شهرستان علي آباد کتول با ارائه آمارهايي از فعاليت هاي اين اداره در زمینه جذب مشارکت هاي مردمي به برگزاري جلسات متعدد شوراي مشارکت ها، جمع آوري و دريافت کمک هاي نقدي و غيرنقدي مردمي و پرداخت به خانواده هاي نيازمند و ساير مناسبت ها اشاره کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه