بی اخلاقی در انتخابات شور منفی می آفریند

زرین نامه: فرماندار شهرستان علي آباد کتول گفت: شور انتخاباتی باید با اخلاق و تعهد نامزده ها و طرفداران آن ها همراه باشد، در غیر اینصورت شور انتخاباتی منفی می آفریند که برای کشور مضر است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علي اکبرکي پور در جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: شور انتخاباتی منفی یعنی تخریب دیگران برای خوب جلوه دادن خود که با بی اخلاقی و بی تعهدی همراه است.

انتخابات فرصتی برای تثبیت دوباره ی نظام است

وي با تاکید بر اهميت حماسه سياسي و برگزاري انتخابات گسترده و پرشور اظهار داشت: انتخابات از نگاه دشمن معيار سنجش طرفداري از نظام اسلامی و فرصتي براي تثبیت و تقويت آن از سوي مردم می باشد.

کی پور با اشاره به شعارسال اذعان داشت: حماسه سیاسی در انتخابات يعني بکارگيري تمام توان و حرکت انقلاب براي مأيوس نمودن دشمنان نظام که لازمه آن پيروي از رهنمودهاي ولایت فقیه است.

فرماندار علی آباد کتول گفت: در کمتر کشوری به حضور مردم در صحنه های سیاسی بها داده می شود اما انقلاب اسلامی ما بر پایه ی حضور مردم در تمام صحنه ها بنا شده است.

مدیران مهره های تسبیح و ولایت فقیه نخ اتصال می باشد

فرماندار علی آباد کتول مدیران را مهره های تسبیح و ولایت فقیه را نخ اتصال دانسته، تصریح کرد: مدیران مهره های خدمت به نظام هستند و باید بدون صف بندی های سیاسی به مردم خدمت کنند.

وی افزود: مدیران باید برای تحقق پیام مقام معظم رهبری، خارج از هرگونه صف بندی سیاسی به دنبال حضور پر شور و گسترده خود و مردم در انتخابات باشند.

کی پور امروز اظهار داشت: به موازات پیشرفت و بالندگی نظام اسلامی در دوره های مختلف، فتنه ها و توطئه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی نیز پیچیده تر می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نظام سلطه از هر موقعیتی برای ایجاد چالش در نظام اسلامی استفاده می کند و برای انتخابات 92 نیز برنامه های مفصلی دارد که راه مقابله با آن حضور پرشکوه مردم در انتخابات است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه