منتظری: برای صعود در انتخابات نباید حریم‎ها شکسته شود

زرین نامه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: آبروی یک مومن بالاتر از رفتن به خانه خداست لذا نباید برای صعود در انتخابات هر حریمی را بشکنیم.



به گزارش زرین نامه؛ غلامرضا منتظری ظهر امروز در جلسه هم‎اندیشی با اصحاب رسانه در فرآیند آگاهی‎بخشی جامعه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی که در استانداری گلستان برگزار شد اظهار داشت: اخلاق‌محوری در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید سرلوحه کار همگان قرار بگیرد و تمام افرادی که اعلام آمادگی کردند و کسانی که می‎خواهند در انتخابات شرکت کنند باید به حریم و حرمت‎ها احترام بگذارند.

وی افزود: تجربه سال‎های گذشته نشان داده خبرنگاران و مدیران مسئول مطبوعات در حد توان در دفاع از ارزش‎های اسلامی با بهره‎مندی از سلاح قلم، حاضر و ناظر بودند، بدون تردید در آزمون انتخابات 24 خرداد نیز کارنامه درخشانی از خود به یادگار خواهند گذاشت.

همت حضور؛ رکن اصلی در خلق حماسه سیاسی/ انتخابِ اصلح پله نخست را تکمیل می‎کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه در انتخابات آتی محتاج دو همت هستیم، متذکر شد: همت حضور؛ رکن اصلی در خلق حماسه سیاسی است و همت انتخابِ اصلح نیز پله نخست را تکمیل خواهد کرد.

منتظری با تاکید بر اینکه خبرنگاران برای تحقق دو همت مذکور، نقش مهمی بر عهده دارد، تصریح کرد: نخستین عنصر خلق حماسه سیاسی ارتقاء سطح دانش، بینش سیاسی و اجتماعی جامعه است که در این راستا رسانه‎ها نقش سترگی بر عهده دارند.

وی بیان داشت: هر جریده، رسانه، نشریه و روزنامه‎ای به مثابه گلبرگ معرفتی است که اگر به شایستگی قلم بزند پاسخگوی نیاز اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

رسانه‎ها از هر سخنی که آرامش جامعه را به هم می‎زند بپرهیزند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: رسانه‎ها برای ارائه تصویر روشن از شاخصه‎ها و معیارهای انتخاب اصلح باید به گنجینه سخنانی که ریشه از سرچشمه زلال دارد تکیه کنند نه یک فرد حقیقی یا حقوقی؛ بلکه بهترین سرچشمه زلال شاخصه‎ها گنجینه گرانبهای سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری است.

منتظری؛ ارج نهادن به آرامش جامعه را یک ضرورت مهم خواند و ابراز داشت: اگر آرامش از هر جامعه‎ای رخت ببندد آن جامعه نمی‎تواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه کانون اصلی آرامش، فکر و اندیشه است، خاطرنشان کرد: اگر فضای روحی جامعه فضای نامطلوبی جلوه کند به آرامش مردم آسیب خواهد زد لذا باید از هر سخنی که آرامش جامعه را به هم می‎زند بپرهیزیم./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه