دشمن با 3 استراتژی تخریب به جنگ مردم آمده است

زرین نامه: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن با سه راهبرد تخریب روح ایمان، روح وحدت و روح امید به جنگ با مردم و نظام اسلامی آمده است.



به گزارش زرین نامه؛ محمد حسین بابایی صبح امروز در گردهمایی ستایشگران آیینی گلستان که در حسینیه الغدیر سپاه نینوا گلستان برگزار شد، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی مبلغان، مداحان، روحانیون، هادیان سیاسی، روشنفکران و دیگر اشخاص تاثیرگذار در جامعه اسلامی افرادی هستند که باید با سلاح ایمان از انقلاب حفاظت و حمایت کنند.

وی بیان کرد: غربی‎ها از سال‎های قبل سه راهبرد یا استراتژی را بر علیه نظام اسلامی و جامعه اسلامی ایران به تصویب رساندند و در حال اجرا علیه جامعه اسلامی ایران هستند.

دشمن در ترویج فرقه سازی حتی تا دل دولت نیز رفته است

بابائی افزود: نخستین راهبرد دشمنان و نظام سلطه در غرب تخریب روح ایمان در مردم است که با شیوه‎های متنوع فرقه سازی، حمله‎های ماهواره‎ای، شبکه‎های مستهجن، شبهه پراکنی و اعمالی از این دست سعی در سست کردن و از بین بردن ایمان در جامعه اسلامی هستند.

وی ادامه داد: آنها حتی در زمینه فرقه‌سازی و تضعیف ایمان مردم طوری عمل کرده‎اند که متاسفانه این فرقه سازی‎ها توسط اعضای دولت‎های مختلف نیز همچون دولت آقای خاتمی و آقای مشائی در دولت فعلی در جامعه ایجاد می‎شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: همه آنها با هدف گرفتن اعتقادها و مقدسات ما سعی دارند به اهداف خود برسند و در خصوص جوان‎هایی هم که یک مقدار زمینه‎های غیردینی در آنها وجود دارد از طریق راه‎های ترویج فساد و فحشا در آنها سعی دارند این راهبرد تخریب روح ایمان را پیاده سازی و عملی کنند.

تفرقه بیانداز و حکومت کن و تفرقه بیانداز و نابود کن دو استراتژی دشمن است

وی راهبرد دوم دشمن را تخریب روح وحدت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که دشمن بسیار به دنبال آن بوده، هست و خواهد بود ایجاد تفرقه و نفاق میان مردم و اقشار مختلف جامعه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: حال این از بین بردن وحدت می‎تواند در مناطق و استان‌هایی همچون استان گلستان که تعدد مذاهب دارد که بیشتر به صورت اختلاف بین شیعه و سنی است اتفاق بیافتد یا در استان‎هایی که یک دست شیعه هستند بین طایفه‎ها و خانواده‌ها اختلاف‌افکنی کند.

بابایی بیان کرد: آنها در پیاده‌سازی این تفرقه دو برداشت و روش دارند که در پیاده‌سازی آن انگلیسی‎ها می‎گویند تفرقه بیانداز و حکومت کن و آمریکایی‎ها و گویند تفرقه بیانداز و نابود کن که شیوه آمریکایی‎ها را در سوریه، عراق و افغانستان می‎بینید.

افراد معلوم‎الحال در جامعه تلاش می‎کنند تا روح امید را از بین ببرند

بابایی تخریب روحیه امید را سومین راهبرد دشمن دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیار بر روی این موضوع تاکید داشته و همیشه بر حفظ روحیه امید به آینده در جامعه نظر خاصی داشته‎اند.

وی اضافه کرد: یک عده انسانی که وضع آنها معلوم است در جامعه تلاش می‎کنند تا روح امید را از بین ببرند و با یادآوری مسائل مختلف امید را از دل مردم بکاهند و نابود کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: چرا مداحان و سخنرانان ما نباید بروند به سمتی که در بین مداحی و سخنرانی خود از افتخارات و دستاوردهایی که در سایه ولایت، نظام اسلامی و مردان و زنان مجاهد نظام اسلامی بدست آمده سخن بگویند و مدیحه سرایی کنند؟

وی گفت: چرا نگوییم که دومین تولیدکننده پهباد فوق‌پیشرفته در جهان، جزء پنج کشور دارای چرخه کامل سوخت هسته‎ای، جزء 11 کشور باشگاه هسته‎ای جهان، باشگاه فضایی جهان هستیم؟ و چرا از دستاوردهای مختلف در صنایع گوناگون، نانو تکنولوژی، سلول‎های بنیادی، صنعت آب و ... نگوییم و تاکید نکنیم که همه این موفقیت‎هایی که به دست آورده‎ایم در تحریم کامل به دست آوردیم؟/فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه