انتخابات نماد اقتدار ایران و تجلی مردم سالاری دینی است

زرین نامه: رییس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول گفت: انتخابات در کشور، یک فرصت و نمادی از اقتدار ملی و تجلی مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ دکتر علیرضا لادن مقدم در همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی ویژه انتخابات 92 در جمع اساتید و کارکنان واحد علی آباد کتول بیان داشت: در نظام جمهوري اسلامي ايران مشاركت سياسي به معناي حق مردم در تعيين سرنوشت خود مطابق با آموزه‌هاي ديني - سیاسی می باشد.

وی انتخابات در کشور را به عنوان یک فرصت و نمادی از اقتدار ملی و تجلی مردم سالاری دینی دانسته اظهار داشت: ملتی که بیش از ۳۰ انتخابات را با شکوه کم نظیر و سلامت کامل برگزار کرد، یقیناً با مشارکت گسترده هموطنان عزیز از امتحان پیش رو نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
لادن مقدم با اشاره به دانشگاه ها به عنوان مبدا تحولات اجتماعي، فرهنگي و سياسي تصریح کرد: از آنجا كه دانشگاه ها مغز متفكر جامعه محسوب مي شوند و عمده نيروهايي كه در آن فعاليت مي كنند پر تحرك و داراي همتي مضاعف هستند، مشارکت گسترده آنان مي تواند در پيشبرد اهداف كشور كمك شايان توجهي کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول در پایان گفت: اساتید و کارکنان دانشگاه ها بايد در مسير فعال سازي و جهت دهي دانشجويان و اقشار مردم به منظور تحقق منويات مقام معظم رهبري در جامعه حركت كنند، طوري كه منويات معظم له را نه فقط به عنوان يك سخنراني بلكه به عنوان يك دستورالعمل و بخشنامه ي زندگي اجتماعي تلقي نمایند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه