دانشگاهیان بهترین گزینه برای روشنگری جریان انتخابات در بین اقشار مردم هستند

زرین نامه: مدیر کل اطلاعات استان گلستان گفت: دانشگاهیان، بهترین گزینه برای روشنگری جریان انتخابات در بین اقشار مردم هستند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ جواد ابراهیمی در همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی ویژه انتخابات 92 در جمع اساتید و کارکنان واحد علی آباد کتول با اشاره به نقش دانشگاه ها و مراکز علمی در بصیرت افزایی در عرصه های مختلف کشور بیان داشت: دانشگاهیان به عنوان قشر فرهيخته علاوه بر ایجاد نشاط و انرژي براي حضور در انتخابات و حماسه آفريني، بهترين گزينه براي روشنگري جريان انتخابات در بین اقشار مردم هستند.

وی با تحلیل تاریخ ایران در جغرافیای سیاسی جهان در دو محدوده زمانی قبل و بعد از حادثه یازده سپتامبر بیان داشت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده در آمریکا و اروپا، نقش ایران بعنوان محور شرارت و عامل تحریک بعد از واقعه یازده سپتامبر به محوری برای آزادی و آزادگی در جهان تبدیل شده است.

ابراهیمی با اشاره به نقش ایران بعنوان مرجعیت جهانی، تسلط بر خویشتن، مقاومت و ایستادگی در برابر تهدیدهای دشمنان را رمز عزت و سربلندی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلابی که بر پایه تفکر بسیجی و اصول گرایی امام راحل و مقام معظم رهبری بنا شده در حال حاضر به نمونه بارز و موفقی از بیداری اسلامی در جهان تبدیل شده است.

مدیر کل اطلاعات استان گلستان در ادامه با بیان این مطلب که ظرفیت علمی ایران یازده برابر نبوغ علمی دنیا است، از شهدای هسته ای ایران همچون شهید شهریاری، شهید احمدی روشن و ... بعنوان سربازان ولایت یاد کرده، ادامه داد: آن ها برای حفظ هویت ملی و دینی انقلاب با عشق واقعی به پیشواز شهادت رفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: در حماسه اي مثل انتخابات كه يك وظيفه اجتماعي و شرعي براي همه مردم به حساب مي آيد، نقش دانشگاهيان سنگين تر است و آنها در اين زمينه وظيفه مضاعفي دارند چرا كه علاوه بر وظيفه شخصي، وظيفه ترغيب و هدایت قشر مردم بر عهده آن ها می باشد.

ابراهیمی در پایان گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده، مردم همانند گذشته با بالاترین آمار در این رزمایش بزرگ سیاسی حضور می یابند و با انتخاب فرد اصلح، باری دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق خواهند کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه