450 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد‌ / هولدینگ سرمایه‎گذاری ایجاد کنیم‌

زرین نامه: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 450 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد، گفت: متاسفانه این نقدینگی در جامعه مولد نیست.



به گزارش زرین نامه، عیسی امامی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان اظهار داشت: میانگین سرانه تولید در گلستان کمتر از 30 درصد و متوسط آن در کشور 50 درصد است که این با اهداف نظام جمهوری اسلامی همخوانی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید با کار شبانه‎روزی حق خالقان سیاسی را به درستی ادا کنند، تصریح کرد: حق نظام و حق مردمی که خالق حماسه سیاسی هستند این نیست، مدیران باید برای حل مشکلات بی‎خوابی بکشند و با این تفکر ارزشی در بین مردم امیدآفرینی کنند.

8 استان کشور محرومیت غیرقابل توجهی دارند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 450 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد، اذعان کرد: متاسفانه این نقدینگی در جامعه مولد نیست لذا باید یک هولدینگ سرمایه‎گذاری ایجاد کنیم تا ارزش افزوده رشد صعودی به خود بگیرد.

امامی با تاکید بر اینکه جهاد اقتصادی با مردمی کردن اقتصاد محقق می‎شود، خاطرنشان کرد: باید اقتصاد، مردمی شود و مردم نیز اقتصادی شوند که البته هنوز این مهم محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی، محرومیت‌زدایی است، گفت: هشت استان کشور محرومیت غیرقابل توجهی دارند و این فاصله‎ها زیاد شده است.

تحقق حماسه با تلاش شبانه‎روزی، بیداری و بصیرت محقق می‎شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق حماسه با تلاش شبانه‎روزی، بیداری و بصیرت محقق می‎شود، یادآور شد: همه ما به لحاظ مسئولیتی که پذیرفتیم، مسئولیت داریم تا برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

امامی افزود: هر جایی که از سوی استعدادهای ایرانی تلاشی صورت گرفته بی‎نتیجه نمانده است فقط باید همه ما خواستن، توانستن را به منصه ظهور و بروز برسانیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را به خاطر اهمیتش به عنوان حماسه در دو حوزه مهم سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده است، ابراز داشت: همه ما تکلیف داریم تا در تحقق این شعار حرکت کنیم، ما تا آخر ایستاده‎ایم و این آخر هیچ پایانی ندارد.


دشمن برای رسیدن به اهدافش به دنبال عناصر خودباخته داخلی است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی؛ تدبیر را لازمه تحقق شعار سال برشمرد و بیان داشت: مردم در بسیاری از موارد با حضورشان، تصمیمات بین‎المللی را تغییر دادند لذا اینکه قرار است پای میز مذاکره چه اتفاقی بیفتد یقیناً حضور مردم تاثیر صدچندان خواهد داشت و اینکه موضع‎گیری دشمن در آینده چگونه باشد همه و همه به حضور مردم در پای صندوق‎های رای بستگی دارد.

امامی بیان داشت: اگر «حماسه سیاسی» محقق شود ولی نتیجه آن حماسه اقتصادی نباشد باید بدانیم یک جای کار نقص دارد که باید مدیریت شود.

وی ابراز داشت: دشمن در تلاش است تا حضور مردم را کمرنگ کند لذا برای رسیدن به اهداف خود به دنبال عناصر خودباخته داخلی است که البته تجربه نشان داده چنین اتفاقی نمی‎افتد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه