اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای خرید جو و کلزا در گلستان

زرین نامه: مدیرکل برنامه و بودجه استانداری گلستان گفت: برای خرید محصولات کشاورزی کلزا و جو تسهیلاتی بالغ بر 500 میلیارد ریال در اختیار سازمان تعاون روستایی قرار گرفت.



به گزارش زرین نامه، علی‎اکبر پرواز در جمع دستگاه‌های اجرایی استان ضمن بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد اظهار داشت: کمیته خرید محصولات کشاورزی با محوریت دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان، نظارت دقیقی بر روی خرید محصولات کشاورزی خواهند داشت.

وی از بررسی و مشکلات ناشی از محصولات کشاورزی استان با حضور مدیران کارخانجات روغن و جهاد کشاورزی خبر داد.

20 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‎های فاقد بدهی معوقه تعلق می‎گیرد

مدیرکل برنامه و بودجه استانداری گلستان افزود: مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‎های فاقد بدهی معوقه تعلق می‎گیرد که این تسهیلات با معرفی شرکت تعاون روستایی انجام خواهد گرفت.

پرواز از تهیه و تدوین سیاست‎ها و برنامه‎های اشتغالزا توسط دستگاه‎های اجرایی استان در کارگروه اشتغال خبر داد و بیان داشت: تعهد اشتغال توسط دستگاه‎های اجرایی استان براساس ظرفیت‎ها، استعدادها و سیاست‎های وزارتخانه‎های متبوع مطابق سوابق گذشته انجام شده است.

وی از اجرای هدفمند آموزش برای طرح‎های مشاغل خانگی در استان خبر داد و یادآور شد: این طرح‎ها توسط دستگاه‎های اجرایی و براساس آموزش‎های پیش‎بینی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اجرا درآمده است.

موافقت با احداث پارک موزه ملی در پارک گنبدکاووس

مدیرکل برنامه و بودجه استانداری گلستان اذعان کرد: در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان با احداث پارک موزه ملی در پارک دو هکتاری گنبدکاووس با مشارکت شهرداری و شورای شهر این شهرستان موافقت شده است.

پرواز؛ از موافقت برگزاری همایش ملی گردشگری با تاکید بر تالاب‎ها و پارک ملی گلستان خبر داد و اذعان کرد: طرح جامع سرمایه‎گذاری در سد گلستان توسط شرکت سرمایه‎گذار تهیه و به تصویب رسیده است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه