سفر احمدی نژاد به گلستان + برنامه ها

زرین نامه: محمود احمدی نژاد ریاست جمهور فردا صبح طی سفری یک روزه به استان گلستان سفر خواهد کرد تا دو پروژه سد مخزنی کبودوال علی آباد کتول و راه آهن گرگان اینچه برون را افتتاح نماید .

به گزارش زرین نامه؛ بعد از چند هفته ای که عنوان شد رئیس جمهور قصد سفر به استان گلستان دارد بالاخره مشخص شد وی فردا دوشنبه (92/3/6) ساعت 7:30 دقیقه به گرگان سفر می کند .

برنامه رئیس جمهور با ورود ایشان به فرودگاه گرگان ساعت 7:30 دقیقه شروع می شود و دکتر احمدی نژاد از همان فرودگاه مستقیما به سد کبودوال علی آباد خواهد رفت و این سد را افتتاح خواهد کرد.

بعد از افتتاح سد مخزنی کبودوال در علی آباد کتول، رئیس جمهور با هیلی کوپتر به اینچه برون می رود تا پروژه ای که قرار بود سه ماه پیش افتتاح شود را به بهره برداری برساند.

رئیس جمهور در مرز اینچه برون برای مسئولین محلی و مدیران استانی سخنرانی کوتاهی خواهد داشت و بعد از آن استان گلستان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

راه اهن گرگان اینچه برون اسفند ماه 90 توسط قرارگاه خاتم الانبیا کلید خورد و قرار بود یک ساله تحویل داده شود. این خط آهن قرار است شاهراه ایران به آسیای میانه و قفقاز باشد و از کشورهای ترکمنستان و قزاقستان می گذرد./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه