با حضور گسترده در انتخابات دین خود را به انقلاب ادا خواهیم کرد+تصاویر

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: با حضور گسترده در انتخابات و حفظ اقتدار و عظمت کشور دین خود را در مقابل جانفشانی های شهدا، آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ادا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در صبح گاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان علی آباد کتول با اشاره سخن امام خمینی (ره) که فرمودند، نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیافتد، بیان داشت: در برحه ای از زمان قدرت به دست افرادی افتاد که سعی در کمرنگ کردن سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر داشتند.

وی اظهار داشت: حادثه سوم خرداد یکی از مسائل مهم جنگ بود زیرا با پیروزی ما در این عملیات نگاه دشمن به ما تغییر کرد.

کی پور با بیان اینکه دنیا فهمید با وجود اینکه در آن زمان ارتش قوی نداشتیم و اکثر فرماندهان بزرگ ما یا از بین رفته یا از کشور فرار کرده بودند، رمز موفقیت ما در چیز دیگری است، اذعان داشت: مهم ترین دلایل پیروزی عملیات بیت المقدس اتکاء به خدا، تبعیت از رهبری و وحدت نیروها بود.

وی در خصوص اثرات پیروزی ما در آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: پیروزی ما در عملیات بیت المقدس سرشکستگی صدام، تلخکامی حامیان قدرتمند (55 کشور در جنگ عراق با ایران، با صدام همکاری می کردند) و فروپاشی تسخیرناپذیری صدام را به همراه داشت.

فرماندار علی آباد کتول در پایان با بیان اینکه در جنگ هشت ساله عراق با ایران شهدای زیادی را برای حفظ انقلاب اسلامی از دست دادیم که بهای گرانی بود، گفت: اقتضای آن روزها و جنگ نظامی ایثار جان بود و اقتضای امروز تبعیت از مقام معظم رهبری و حضور به موقع، با بصیرت و گسترده در خلق حماسه سیاسی در راستای حفظ اقتدار نظام است.

IMG_6933.JPG - 52.75 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه