2 شهيد حادثه تروریستی سامرا در امامزاده روشن آباد آرام گرفتند

زرین نامه: مراسم تشییع پیکر شهدای گرگانی حادثه تروریستی سامرا صبح امروز از مقابل بهداری سپاه گرگان برگزار شد و دو شهید به بندرگز و دو شهید هم به امامزاده روشن آباد، یک شهید در امامزاده عبدالله گرگان تدفین شد.

به گزارش زرین نامه؛ هفته گذشته در مسیر سامرا به بلد کاروان زائرین گرگانی که از طرف شرکت فدک سیر به عتبات عالیات اعزام شد مورد حمله تروریست های وهابی و سلفی قرار گرفت و متاسفانه 5 نفر از گلستانی ها در این حمله به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع این شهدا در فضایی کاملا اشک بار و شیون خانواده های داغدار برگزار شد و بیانیه های متعددی که صادر شد حکایت از آن داشت که همگان از سلفیون و وهابیون تندرو ابراز خشم و نفرت کرده اند.

ابوالفضل کمالی یکی از تشییع کنندگان در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: اگر همه ما را هم بکشند امام حسین (ع) و امام علی(ع) را تنها نخواهیم گذاشتند. ارادت ما به ائمه حد و مرز ندارد و گروههای تکفیری بدانند که نابودیشان نزدیک است.

پیکر شهدا به روستای سرکلاته زادگاه این دو شهید انتقال داده شد و مردم این روستا با مداح هیئت ابوالفضلی روستا خداحافظی کردند.

پکرهای این دو شهید به امامزاده روشن آباد برای تدفین انتقال داده شد.

و این چنین مداح اهل بیت فریدون مشوق و همسرش نرگس هراتی نژاد با عشق علی و اولادش به خاک سپرده شدند در حالیکه بلندگوی مراسم صدای نوحه وی در مراسم عاشورای امسال را پخش می کرد. او در کنار همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

روحشان شاد، یادشان گرامی باد./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه