مهدوی: 500 برنامه انتخاباتی برای مشارکت بیشتر بانوان گلستانی تهیه شد

زرین نامه: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: بیش از 500 برنامه انتخاباتی در حوزه زنان استان تهیه شده که برخی اجرا شده و برخی نیز در دست اجرا است.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، مهری مهدوی اظهار داشت: همایش‌هایی با نام حضور زنان، زنان زینبی، افتخار زنان ایران، زنان پیرو خط امام، زنان سیاسی و انتخابات و نقش سازنده زنان از برنامه‌های اجرا شده در این حوزه است.

به گفته وی، نشست مدیران زن و زنان فرهیخته نیز از دیگر همایش‌هایی است که در روزهای آتی در حوزه زنان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از برگزاری همایش‌های یک‌هزار نفری در محدوده غرب و شرق استان به عنوان بخشی دیگر از برنامه‌های انتخاباتی حوزه زنان یاد کرد و گفت: این همایش‌ها با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و تحقق «حماسه سیاسی» در حوزه زنان برگزار می‌شود.

مهدوی اضافه کرد: ایام اعتکاف و هیئت‌های مذهبی نیز فرصت‌های مناسبی بود که با زنان در مساجد و حسینیه‌ها درباره موضوع انتخابات صحبت شد و از آنان برای حضور در این امر مهم و خلق حماسه سیاسی دیگر دعوت به عمل آمد.

وی همچنین ادامه داد: از اقدامات دیگر برای افزایش حضور حداکثری زنان در روز انتخابات، به کارگیری کارشناسی از امور بانوان در شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها بوده تا تمام جلسات، همایش‌ها، گفت و شنودها، سخنرانی‌ها و موضوعات مرتبط با انتخابات را پیگیری کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه