دیدار نماینده علی آباد کتول با مقام معظم رهبری

زرین نامه: رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی ظهر دیروز به همراه دیگر نمایندگان مجلس نهم به دیدار مقام معظم رهبری شتافت.

به گزارش زرین نامه؛ مقام معظم رهبری در این دیدار با تأکید بر اینکه مجلس در رأس امور و قوه مجریه نیز در وسط میدان کارهای سنگین اجرایی است، رعایت قانون و تعامل دو طرفه و انصاف را در همکاری دولت و مجلس ضروری برشمردند و با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری فرمودند: همه باید تلاش کنند تا انتخابات پرشور و با حضور عمومی مردم برگزار شود زیرا اقتدار و استحکام نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر مبنای حضور و پشتیبانی مردمی بوده است.

در ابتدای این دیدار دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص عملکرد یک سال گذشته قوه مقننه گزارشی را بیان کرد.

رئیس مجلس، تلاش کمیسیونهای مختلف در شفاف سازی بودجه سال 92، حل مسائل معیشتی و تورم، کنترل نوسانات ارز، حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، توجه به کشاورزان و بازنشستگان و وضعیت سلامت، اعمال انضباط مالی و توجه ویژه به بخش نفت و گاز، نیرو و دفاع را از اقدامات مهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

آقای دکتر لاریجانی همچنین تصویب 53 قانون از مجموع 300 طرح و لایحه مطرح شده در صحن مجلس، بهره گیری دیوان محاسبات از روشهای نوین نظارتی و ارتباط مستمر با مدیران دستگاههای محتلف، ارائه ی نظرات مشورتی از سوی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و ورود مجلس در کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی را از دیگر اقدامات قوه مقننه در یکسال گذشته بیان کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی انتخابات 24 خرداد را به لحاظ شرایط منطقه ای و بین المللی، بسیار حساس خواند و اظهار امیدواری کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه سیاسی بزرگی را رقم بزند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه