جایگاه و اقتدار امروز ایران مدیون امام خمینی (ره) است

زرین نامه: فرمانده سپاه علی آباد کتول گفت: عظمت، عزت استقلال و جایگاه امروز ایران در دنیا به دلیل راهبردها و زحمات طاقت فرسای امام خمینی (ره) و یاران ایشان است.

سرهنگ سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ایران را به شکل اسلامی در دنیا مطرح کرد، بیان داشت: فراگیری اسلام در قرن فعلی و بلاد اسلامی و ایران مدیون بیداری، هوشیاری و روح ظلم ستیز امام خمینی (ره)می باشد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب، کشور ایران زیر یوغ حکومت بی کفایت و پلید شاهنشاهی بود، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با دیدگاه الهی خود، عزت، اقتدار، سربلندی، استقلال و آزادی واقعی را برای مردم به ارمغان آورد.

موسوی بیداری های اسلامی پی در پی در کشورها را ثمره انقلاب اسلامی دانسته، تصریح کرد: بیداری اسلامی در کشورهای مصر تونس و لیبی و ده ها کشور مسلمان دیگر ناشی از بیداری و هوشیاری امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 می باشد.

به برکت انقلاب اسلامی اخ الیهود دیروز دشمن درجه یک امروز اسرائیل است

فرمانده سپاه علی آباد کتول با بیان اینکه ایران اسلامی امروز مایه عزت، سربلندی و افتخار دیگر بلاد اسلامی در منطقه است، اذعان داشت: قبل از انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در ایران، تمام امکانات و منابع خدادادی کشور برای از پای در آوردن کشورهای اسلامی و بخصوص نابودی فلسطین در اختیار صهیونیست ها قرار داشت.

موسوی با اشاره به اینکه آن روز ایران به عنوان اخ الیهود مطرح بود، تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، به تاسی از راهبردهایی که امام خمینی (ره) بزرگوار ترسیم و مقام معظم رهبری با زعامت انقلاب اسلامی ادامه داد، ایران ما دشمن درجه یک اسرائیل و کشورهای استکبار طلب است.

باید با خلق حماسه سیاسی، دین خود را به امام خمینی (ره) و انقلاب ادا کنیم

وی گفت: امام خمینی عزت و استقلال، رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی، مدیریت جنگ 8 ساله ی تحمیلی، را برای ما به ارمغان آورد.

موسوی دارایی امروز ما را مدیون خدمات آن روز امام خمینی (ره) دانسته، افزود: شجاعت، مدیریت، هوشیاری و روح الهی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تبعیت بدون چون و چرای مردم فهیم و ولایتمدار کشور زمینه ساز کسب تمام پیروزی های پی در پی ایران است.

فرمانده سپاه علی آباد کتول در پایان با تاکید بر اهمیت حفظ انقلاب و ادای دین به امام خمینی (ره) و انقلاب، گفت: برای حفظ جایگاه و اقتدار امروز ایران باید با تبعیت از مقام معظم رهبری، حماسه سیاسی را با بصیرت، آگاهی و انتخاب اصلح در 24 خرداد خلق کنیم تا مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و براندازان انقلاب اسلامی باشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه