عمل زشت روحانی داد اصلاح طلبان را هم در آورد!

زرین نامه: سایت اصلاح طلب " امید اصلاحات " این بار یک اقدام زشت حسن روحانی، یک از نامزدهای جریان اصلاحات را مورد نکوهش قرار داده و با قرار دان عکسی از اقدام زشت وی در نظرسنجی خود از کاربران سئوال کرده است: به نظر شما تصویر بالا می تواند به عنوان نامزد اصلاحات مطرح باشد؟

به گزارش زرین نامه؛ وقتی کاری زشت و نفرت آور است، حتی دوستانت را به واکنش وا میدارد و برای اینکه از خود رفع اتهام کنند که از تو نیستند و خصلت زشت تو را ندارند، آشکار اعلام هم می کنند.

سایت اصلاح طلب " امید اصلاحات " این بار یک اقدام زشت حسن روحانی، یک از نامزدهای جریان اصلاحات را مورد نکوهش قرار داده و با قرار دان عکسی از اقدام زشت وی در نظرسنجی خود از کاربران سئوال کرده است: به نظر شما تصویر بالا می تواند به عنوان نامزد اصلاحات مطرح باشد؟"

98 درصد کاربران و شرکت کنندگان در این نظرسنجی تاکید کرده اند چنین فردی با این خصوصیات نمی تواند نامزد جریان مطبوع آنها باشد.

در هفته های گذشته اختلاف و دو دستگی در جریان اصلاحات روز افزون بوده است و روزی نبود که دو نامزد نهایی این جریان یعنی عارف و روحانی و اعضای ستادهای آنها علیه هم خبری منتشر نکنند و در سخنرانی های و نشست های خبری خود علیه هم سخن نگویند.

چندی قبل عارف درباره روحانی گفته بود وی را اصلاح طلب نمی داند و سخنگوی ستاد تبلیغاتی عارف هم تصریح کره بود روحانی به اصلاحات وابستگی ندارد و نسبتی ندارد.

اختلاف روحانی و عارف از سال ها قبل وجود داشته است که ریشه اختلافات دو جریان کارگزاران و اصالاحات دارد. هیچ کدام از این دو خط در واقع بهم اعتماد ندارند و فقط بصورت تاکتیکی کنار هم آمده اند.

اختلافات در میان اصلاحات آنقدر بالا گرفت که روز گذشته تعدادی از جوانان اصلاح طلب در نامه به خاتمی از وی خواستند از عارف حمایت کند. و این در حالی است که برخی رسانه ها دیگر این جریان طوری القا می کنند که نامزد نهایی آنها روحانی است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه