قالیباف اهل آزمون و خطا نیست

زرین نامه: دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان گفت: قالیباف کارآمدی و توانمندی خود را در عرصه اجرا اثبات کرده و به هیچ وجه فرصت‌های پیش روی کشور را صرف آزمون و خطا نمی‌کند.

به گزارش زرین نامه؛ احمد عربزاده شامگاه سه‌شنبه در جمع هواداران دکتر قالیباف در جنوب دشتستان اظهار داشت: اجرای منویات رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تکلیفی است که تمامی دوستداران نظام و انقلاب اسلامی برعهده دارند و از تمامی ظرفیت‌های موجود باید برای آن بهره برد.

وی افزود: رهبری بصیر انقلاب اسلامی همیشه شرایط کشور را به‌طور دقیق رصد می‌کنند و بر اساس شرایط نقشه راه را در اختیار آحاد جامعه اسلامی قرار می‌دهند و در سال جاری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقشه‌ راهنمایی است که رهبری برای طی مسیر در اختیار مردم ایران اسلامی قرار داده‌اند.

عربزاده خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین مصادیق حماسه سیاسی است که ولی امر مسلمین جهان بر آن تاکید دارند و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات این مهم را محقق می‌سازند و بر دهان دشمنان نظام مشتی محکم می‌کوبند.

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان بیان داشت: در ماه‌های اخیر کشور شرایط خاصی را سپری کرده و اهمیت انتخابات ۲۴ خرداد به جهات مختلف از انتخابات‌های قبل بیشتر است.

وی اضافه کرد: امروز کشور ما با مشکلات مختلفی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجرایی و ... مواجه است که رفع این مشکلات دغدغه اصلی تمامی مردم است و انتخاب رئیس‌جمهور کارآمد در رفع موانع و مشکلات پیش رو اثرگذاری بالایی دارد.

عربزاده برنامه‌ریزی را مهم‌ترین نیاز دولت بعد دانست و ابراز داشت: با توجه به مشکلات موجود در کشور دولت آتی باید با برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد وارد عرصه مدیریت شود تا بتواند در کوتاه‌مدت بخش بالایی از مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: دکتر قالیباف در هفت سال گذشته با همکاری نخبگان و کارشناسان هر منطقه اقدام به شناسایی نواقص و مشکلات و برنامه‌ریزی کارآمد برای رفع این مشکلات کرده و برنامه دقیق و منسجمی که قالیباف در اختیار دارد از اتلاف وقت در مسیر رفع مشکلات جلوگیری می‌کند.

این فعال سیاسی متذکر شد: قالیباف کارآمدی و توانمندی خود را در عرصه اجرا اثبات کرده و به هیچ وجه فرصت‌های پیش روی کشور را صرف آزمون و خطا نمی‌کند و بر اساس برنامه‌های تعیین شده برای تحقق اهداف کشور تلاش می‌کند.

عربزاده به برنامه تفصیلی قالیباف برای هر استان، گفت: در برنامه تفصیلی دکتر قالیباف پتانسیل‌ها و ظرفیت‌‎های موجود در تمامی مناطق کشور شناسایی شده و این امر سبب می‌شود که تمامی ظرفیت‌های بالقوه مناطق به بالفعل تبدیل شود.

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان اظهار داشت: کارنامه موفق کاری و عزم جدی ایشان در مناصب و مسئولیت‌های مختلف اجرایی که بر عهده داشته، بزرگترین ضمانت برای تحقق برنامه‌ها و اهداف ایشان برای پیشرفت میهن اسلامی است.

عربزاده با تاکید بر اینکه در برنامه‌های این نامزد جهادی پرهیز از حاشیه اصل قرار گرفته، تصریح کرد: پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی از دغدغه‌های مهم دکتر قالیباف است و در راستای عدالت و با استفاده از تمامی قابلیت‌ها و توانمندی‌های مردم ایران اسلامی برای تحقق این هدف تلاش می‌‎کند./افکارنیوز

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه