حضور زنان در عرصه انتخابات شوراها حامی غنای فرهنگی جامعه است

زرین نامه: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت:حضور زنان در کنار مردان در عرصه انتخابات شوراها به غنای فرهنگی جامعه کمک می کند.

دکتر مهري مهدوي مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري گلستان در حاشیه بازدید از ستاد کاندیدای زن در علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به روند حضور زنان از ابتدای انقلاب تا کنون در اجتماع، بیان داشت: حضور زنان در عرصه های اجتماعی یک فرایند بلوغی توام با بینش، آگاهی و علم پیدا کرده است.

وی با اشاره به متوسط تجربه علمی کاندیدای زن در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: آن ها به مرحله ای از درک موضوعات، مشکلات و مسائل حوزه زن در اجتماع رسیده اند که موجب احساس نیاز برای حضور شده است.

مهدوی تصریح کرد: هرگاه در جامعه ای احساس نیاز به وجود بیاید، می تواند عاملی در جهت رشد، ترقی و پویایی شود.

مدير کل دفتر امور بانوان گلستان اذعان داشت: حضور دوشادوش زنان در کنار مردان در عرصه اجتماعات محلی مانند شوراها در پیشرفت فرهنگی جامعه بسیار تاثیر گذار است.

وی فرهنگ را بعدی عظیم و بسیار ضروری در جامعه دانسته، افزود: نگاه ظریف زنان در کنار فعالیت اجرایی مردان در حوزه شهری، زمینه پیوند فرهنگ با حوزه های عملی و اجرایی را فراهم و شوراها می توانند از تعالی و پیشرفت بیشتری برخوردار شوند.

زنان ثابت کرده اند بزنگاه های کشور را می شناسند

مهدوی با بیان اینکه زنان با حضور خود در جامعه ثابت کرده اند بزنگاه ها و فوریت های کشور را می شناسند، خاطر نشان کرد: زنان در روزگاری که برای حفظ انقلاب اسلامی به ایثار جان و فرزند نیاز بود با ایران اسلامی همراه بوده اند.

وی با بیان اینکه امروز نیز زنان با انقلاب اسلامی همراه خواهند بود؛ ادامه داد: حضور زنان در انتخابات 24 خرداد نیز حضوری خوب و پرشوری خواهد بود که نشانه فهم و بصیرت بالای زنان ایرانی است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه