آقای رضایی! لطفا از نواختن سیلی بر صورت صیاد شیرازی هم بگو

زرین نامه: به راستی در کادر خانواده ی خودتان چند تا نمونه مانند باکری و همت تربیت کردید؟ در مقایسه با شهید صیاد شیرازی در بحث ولایتمداری به خودتان چند نمره می دهید؟

به گزارش زرین نامه؛‌ آقای محسن رضایی! شما ادعا می کنید که از جوانان گمنام باکری ها و خرازی ها ساخته و همت ها را تربیت کرده اید؛ لطفا از آن سیلی که بر صورت امیر سرافراز سپاه اسلام شهید صیاد شیرازی نواختید، هم بگوئید.

به راستی در کادر خانواده ی خودتان چند تا نمونه مانند باکری و همت تربیت کرده اید؟

در مقایسه با شهید صیاد شیرازی در بحث ولایتمداری به خودتان چند نمره می دهید؟

هنر نوشاندن جام زهر به امام خمینی(ره) را هم در کارنامه دارید ، حیف است از آن سخن نگوئید. سردار سابق! شما یکی از اضلاع مثلث “ ما نمی توانیم! ” بودید این افتخار را هم یاد کنید.

سردار نیمه راه! به یاد داری در فتنه ۸۸، به رهبر و فرمانده سابق ات نامه دادی و او را به مصلحت اندیشی و کوتاه آمدن فراخواندی؟!

راستی سردار! یادت هست آن سیلی که به شهید صیاد شیرازی زدی. فرماندهان ارتش که اطراف تان بودند و دیدند تو به صورت فرمانده شان سیلی زدی، رگ های گردنشان بیرون زده بود و منتظر بودند با اشاره شهید صیاد، تو را تکه پاره کنند ؛ اما دیدی صياد با تو چه کرد.

بیچاره ات کرد! لبخندی زد و طرف دیگر صورتش را هم آورد و گفت:” حالا که از روی برادری زدی ، یکی دیگه هم بزنی طوری نیست”، این را یکی از فرمانده لشکرهایت که آن موقع کنارت ایستاده بود ، تعریف کرده است.

چقدر او متواضع بود و خاکی، و همین هم او را عاقبت به خیر کرد ، که مولا و فرمانده اش بر تابوت او بوسه زد و گفت:” صیاد حیف بود که در رختخواب بمیرد، شهادت حقّش بود! ”.

اما تو کارت به کجا کشید دکتر رضاییِ اقتصاد دان؟!

لطفا از شهدا برای دنیای خودت خرج نکن آقای رضایی …./ بوتیا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه