طرح عجیب حامیان روحانی برای پیروزی قطعی در مرحله اول

زرین نامه: رضا رشید پور مجری مراسم امروز روحانی در گرگان گفت: برای پیروزی یک مرحله ای روحانی در 24 خرداد، فردا بعد از نماز صبح در فلکه شهرداری گرگان حلقه عمن یجیب می بندیم و و تا ساعت 7/30 دقیقه دعا می کنیم.

به گزارش زرین نامه؛ حسن روحانی کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری که امروز برای اولین بار در تبلیغات انتخاباتی خود به گلستان و گرگان آمده بود در جمع مردم گرگان حضور یافت و حاشیه هایی را خود و هوادارانش ایجاد کردند.

رضا رشید پور مجری مشهور و مساله دار صدا و سیما که مدتی هم ممنوع التصویر است در پایان مراسم امروز روحانی در مسجد جامع گلشن گرگان از طرحی عجیب برای پیروزی قطعی یک مرحله ای روحانی رونمایی کرد.

این طرح که بنا به گفته رشیدپور طرحی کشوری است که از سوی ستادهای روحانی اجرا می شود، وقتی از توسط این مجری تشریح شد همگان از تعجب انگشت به دندان گزیدند.

رشید پور گفت: همه ما فردا بعد از نماز صبح در میدان مرکزی شهر ( فلکه شهرداری گرگان )،"حلقه عمن یجیب " خواهیم بست و دعا خواهیم کرد و تا ساعت 7/30 دقیقه به کارمان پایان می دهیم چون از ساعت 8 صبح به بعد تبلیغات ممنوع است.

3 دعای مورد نظر رشیدپور در حلقه عمن یجیب بعد نماز صبح در میدان شهرداری گرگان به این شرح بود:1. دعا برای میهن مان / 2. دعا برای مردم/ 3. دعا برای پیروزی قاطع دولت تدبیر و امید در دور اول.

باید منتظر ماند ودید این طرح تا چه حدی اجرایی می شود و چه اهداف پنهان و پیدایی را به دنبال دارد./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه