نماینده علی آباد کتول از حضور 90.7 درصدی مردم شهرستان در انتخابات قدر دانی کرد

زرین نامه: رحمت الله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در پیامی از حضور 90.7 درصدی مردم این شهرستان و منتخبین شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان علی آباد کتول را به مردم این منطقه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علکیم

مردم فهیم وهمیشه درصحنه علی آبادکتول و بخشهای مرکزی وکمالان

اینک که به ندای ولی امرمسلمین و رهبری عزیز و فرزانه مان لبیک گفتید و با حضور بیش از 90 درصدی خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ سیاسی و انقلابی شهرستان علی آبادکتول رقم زدید و با این کار قلب نازنین آقا امام زمان(عج) و نائب بر حقش مقام عظمای ولایت و مرجعیت را شاد نمودید بر خود واجب میدانم از یکایک شما برادران عزیز و خواهران گرامی حماسه آفرین تقدیر و تشکرن نمایم.

امیدوارم نمایندگانی که ازجانب شما مردم شریف برصندلی شورای اسلامی شهر و روستا تکیه خواهند زد تمام توان و تجربه خود را در راه آبادانی، عمران و پیشرفت شهرستان علی آبادکتول و روستاه های تابعه آن بکار گیرند.

اینجانب ضمن تبریک انتخاب شایسته این عزیزان به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای علی آبادکتول و فاضل آباد، آمادگی خود را جهت مساعدت، همفکری وهمکاری همه جانبه جهت رشدوپیشرفت روزافزون شهرستان علی آبادکتول اعلام ودست یکایک همه خادمین به ملت شریف شهرستان علی آبادکتول را به گرمی می فشارم.

درپایان ضمن تبریک انتخاب برادرگرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکترحسن روحانی به امت شهیدپرورایران اسلامی و تقدیروتشکرازسایرنامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم وهواداران آنها که باحضورخودنقش ارزنده ای را در ایجاد حماسه سیاسی ایفا نمودند، از صمیم قلب توفیق روز افزون دولت آینده را از خداوند منان خواهان و خواستارم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه