نشست مشترک بانک ملی استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول

زرین نامه: رئيس اداره امور شعب استان گلستان با رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد علی آبادکتول ديدار و طرفين به توسعه و تحكيم روابط في مابين تاكيد كردند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، در این دیدار رحمان تقوی با اشاره به سابقه طولانی همکاری بانک ملی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی، این نهاد علمی را برخاسته از توده مردم دانست و خاطرنشان کرد: بانك ملي ايران نسبت به سازمان ها و نهادهايي كه برنامه هاي زيربنايي و توسعه پايدار را براي كشور به ارمغان می آورند، توجه ويژه داشته و خدمت به آن را از افتخارات خویش می داند.

وي در ادامه افزود: بانك ملي ايران همواره امور مربوط به دانشگاه آزاد اسلامي را به طور خاص مورد بررسي و پيگيري قرار داده است و در اين راستا همواره در توسعه واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي مشاركت فعالي را در کارنامه خویش به ثبت رسانده است.

سپس دکتر علیرضا لادن مقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ضمن تقدير از خدمات بانک ملی استان گلستان به دانشگاه آزاد اسلامی بویژه واحد علی آباد کتول، به تشریح چشم انداز این واحد دانشگاهی بر اساس سند توسعه آموزشی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و مساعدت کلیه دستگاه های اجرایی استان، سرعت رشد و توسعه واحد علی آبادکتول شتابی دوچندان گیرد.

به گزارش زرین نامه در پایان این نشست با اهدا لوح تقدیری از سوی رئیس اداره امور شعب استان گلستان از خدمات علمی و اجرایی دکتر علیرضا لادن مقدم تجلیل شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه