اردوهای جهادی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

زرین نامه: مسئول آموزش بسیج سپاه نینوای گلستان گفت: مقدمه سازی برای ظهور امام زمان (عج) بدون اقدام جهادی ممکن نیست.

حجت الاسلام والمسلین حسن گنجی در حاشیه افتتاح رسم هجرت 3 در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: با ظهور امام زمان (عج) در عرصه تربیت و خودسازی و ایجاد رفاه در زندگی دیگران تحول عظیمی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه امام زمان (عج) چنان دنیا را می سازند که هیچ فرد مستحقی در آن دیده نشود، اظهار داشت: این اقدام اقدامی جهادی است که ما نیز باید به عنوان منتظران واقعی ایشان، با حضور در اردوهای جهادی زمینه ساز ظهور ایشان شویم.

اردوهای جهادی عمل به تکلیف گرایی ما در زمینه سازی ظهور است

گنجی اردوهای جهادی را تمرینی برای حضور در رکاب امام زمان (عج) دانسته، اذعان داشت: در واقع سازندگی و اقدامات جهادی ما می تواند حلقه ها و برنامه های ارزشمندی برای خودسازی، خود شناسی، معرفت بیشتر و خدمت به دیگران برای زمینه سازی ظهور ایشان فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی اثبات تکلیف گرایی ما در زمینه سازی برای ظهور است.

حلقه های تربیتی سنگر ما در مقابله با جنگ نرم است

گنجی با اشاره به اینکه الویت در مجموعه بسیج تشکیل حلقه های تربیتی است، افزود: سرگروه های حلقه های تربیتی با استفاده از ظرفیت سازندگی بسیجیان در طرح هجرت می توانند نقش موثر بسیج و حلقه های صالحین را در خدمت رسانی به مردم جامعه بسیار پربار تر و عملی تر ایفا کنند.

مسئول آموزش بسیج سپاه نینوای گلستان گفت: ما در مقابل جنگ تمام عیار دشمنان قرار داریم و مقابله با جنگ نرم، قدرت نرم می خواهد.

گنجی با باین اینکه دشمن دیروز در عرصه نظامی و امروز در قامت جنگ نرم به میدان آمده، تصریح کرد: حلقه های تربیتی ما سنگر های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی عصر امروز را جنگ افکار، اندیشه و انگیزه دانسته، افزود: حلقه های تربیتی صالحین بازوی انقلاب و محل معنویت و بصیرت افزایی است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه