افزایش جمعیت سالم قدرتی موثر در جهان است

زرین نامه: فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت: افزایش جمعیت به همراه تامین شرایط زندگی مناسب قدرتی موثر در جهان است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در جلسه کارگروه سلامت شهرستان با بیان اینکه قدرت هر کشور را جمعیت سالم آن تشکیل می دهد، اظهار داشت: پایداری و تثبیت قدرت ایران در منطقه نیازمند جمعیت سالم و موثر است که با تامین شرایط زندگی سالم تحقق می یابد.

وی با بیان اینکه دین اسلام برای تمام جوانب زندگی بشر برنامه دارد، انقلاب اسلامی را امتیازی برای کشور دانسته، افزود: مسائل دینی در کنار مسائل اقتصادی و سیاسی موجب بالندگی و رشد همه جانبه انقلاب اسلامی می شود.

کی پور با اشاره به اینکه باید مصوبات جلسات کار گروه سلامت جدی گرفته شود، افزود: جلسات کارگروه سلامت از حیث اجرای طرح ها و برنامه های بهداشتی در شهرستان بسیار مفید و سازنده می باشد.

فرماندار علی آباد کتول گفت: جدیت مسئولین در اجرای برنامه های بهداشتی به دلیل ارتباط مستقیم آن با سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ابتدای جلسه دکتر مرضیه خالقی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی آباد کتول در خصوص بیماری های زئونوز، افزایش جمعیت با الگوی صحیح و برنامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از بیماری ها و اجرای آن به واسطه دستگاه های شهرستان صحبت کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه