علی آباد کتول آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تابستان92

زرین نامه: دبیر ستاد دائمی سفر و تسهیلات تابستانی شهرستان علی آباد کتول گفت: با آغاز تابستان 92 و شروع فصل سفر، ستاد تسهیلات سفر این شهرستان آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران شهرستان علی آباد کتول می باشد.

یاسر قندهاری در گفتکو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: در ایام تابستان بیش از 2000 نسخه کتابچه راهنمای مسافران، بروشورهای مراکز تاریخی و گردشگری بین مسافران توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به 15 فقره نظارت و بازدید از تاسیسات گردشگری، اظهار داشت: واحدهای اقامتی و پذیرایی شهرستان علی آباد کتول آماده پذیرایی و اسکان مسافران می باشند.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان علی آباد کتول تصریح کرد: ستاد اسکان مسافران در محل آموزش و پرورش شهرستان آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

قندهاری افزود: تمام ارگان ها و دستگاه های اجرای مرتبط نظیر نیروی انتظامی، هلال احمر، مراکز بهداشتی- درمانی، شرایط لازم را برای ایجاد امنیت و راحتی گردشگران مهیا نموده اند.

باز سازی آبشار کبودوال تمام و آماده بهره برداری است

وی در خصوص آخرین وضعیت آبشار کبودوال گفت: بازسازی مسیر دسترسی به آبشار کبودوال شامل بازسازی سنگفرش های مسیر، بازسازی پل های دسترسی به آبشار و دیواره های سنگی مسیر به طور کامل انجام شده، آماده بهره برداری و استفاده علاقمندان به طبیعت می باشد.

قندهاری خاطر نشان کرد: فروشگاه های صنایع دستی واقع در پارک جنگلی کبودوال و بازارچه زینبیه اقلام سوغاتی و صنایع دستی منطقه کتول را به علاقه مندان به صنایع دستی این خطه ارائه می دهند.

دبیر ستاد دائمی سفر و تسهیلات تابستانی شهرستان علی آباد کتول در پایان گفت: از ابتدای شروع فصل تابستان و آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر شهرستان، بیش از100 نفر از موزه مردم شناسی شهرستان و بیش از 250 نفر از موزه تاریخ طبیعی پارک جنگلی کبودوال بازدید کرده اند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه