افتتاح استخر سرپوشیده علی آباد کتول با حضور وزیر ورزش و جوانان+تصویر

زرین نامه: استخر سرپوشیده المپیک شهرستان علی آباد کتول با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار گلستان، مسئولین شهرستانی و جمعی از ورزش دوستان این شهرستان افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار زرین نامه، استخر سرپوشیده المپیک شهرستان علی آباد کتول در سال 1379 کلنگ زنی شده و با 13 سال تاخیر با حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان، قناعت استاندار گلستان، نوروزی نماینده علی آباد کتول، کی پور فرماندار و جمعی از ورزش دوستان این شهرستان افتتاح شد.


عباسی در این افتتاحیه با اشاره به رشد خوب فضاهای ورزشی شهرستان در چند سال اخیر بیان داشت: البته باید از صبر و شکیبایی شهروندان در پروژه های با تاخیر این چنینی نیز قدر دانی شود.


وی با اشاره به سه فضای ورزشی بهره برداری شده در یک سال اخیر شهرستان علی آباد کتول افزود: پروژه استخر سرپوشیده شهرستان بعد از سیزده سال تاخیر به همت نماینده علی آباد کتول، مسئولین شهرستانی و استانی امروز به بهره برداری رسید.


وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم با گسترش فضاهای ورزشی، زمینه ایجاد شور و نشاط مثبت در جوانان افزایش یابد.


رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول ضمن قدردانی از خدمتگذاری دولت نهم و دهم و اظهار امیدواری برای دولت جدید در زمینه خدمتگذاری به مردم و تعامل بیشتر با مجلس بیان داشت: وجود ورزشکارانی با رتبه های ورزشی برتر کشوری در شهرستان علی آباد کتول، اهمیت تامین فضای ورزشی برای جوانان این شهرستان را دو چندان می کند.


علی اکبر کی پور فرماندار علی آباد کتول نیز بیان داشت: وجود فضاهای ورزشی خوب، استاندارد و فعال زمینه فعالیت ورزشی و دوری جوانان از اعتیاد را فراهم می سازد.


وی افزود: برای ساخت این استخر مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده که با 1800 متر مربع دارای امکاناتی نظیر استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و سالن بدنسازی است.


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان علی آباد کتول نیز در گفتگو با خبرنگار زرین نامه اظهار داشت: روند ساخت این استخر ورزشی از سال ۷۹ آغاز شد اما به دلیل مشکلات فنی و تغییر پیمانکار ساخت آن متوقف و از سال ۹۰ دوباره در مسیر ساخت و ساز قرار گرفت.


مظاهر اسماعیلی افزود: سالن های ورزشی شهر فاضل آباد و روستاهای محمد آباد ، حاجیکلاته و حکیم آباد شهرستان علی آباد کتول نیز بزودی افتتاح می شود.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه