خدمات دهی مناسب زمینه ساز سفر مجدد گردشگران به شهرستان است

زرین نامه: رییس ستاد دائمی سفر و تسهیلات تابستانی شهرستان علی آباد کتول گفت: میزان امنیت، خدمات، نوع برخورد با مسافرین و زیبایی شهر تاثیر مستقیم در ایجاد ذهنیت مثبت یا منفی در مسافرین دارد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در جلسه ستاد تسهیلات سفر علی آباد کتول که در پارک جنگلی کبودوال برگزار شد، بیان داشت: علی آباد کتول دارای مناطق بکر و دیدنی فراوانی است که قابلیت تبدیل به هدف گردشگری در کشور را دارد.

وی جذب گردشگر را زمینه ساز افزایش درآمد و اشتغالزایی در شهرستان دانست و اظهار داشت: باید با تدارک امکانات رفاهی و آماده سازی نقاط گردشگری شهرستان، زمینه ی انتخاب علی آبادکتول را به عنوان هدف گردشگری، برای مسافران تابستانی آماده کنیم.

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه نوع برخورد ما با مسافرین و مناطق بکر شهرستان علی آباد کتول موجب سفر مجدد هر گردشگر بعد از یک بار بازدید به شهرستان می شود، تصریح کرد: ما از این راه می توانیم علاوه بر رونق کسب و کار در علی آباد، زمینه اشتغالزایی جوانان را نیز فراهم کنیم.

کی پور، آبشار کبودوال و زیبایی های دهنه محمد آباد و زرین گل را از دیدنی ترین نقاط استانی دانست و افزود: این نقاط جزو مناطق دیدنی، سرسبز و بکر استان و برای گردشگران منطقه ای زیبا جهت گشت و گذار است.

وی خاطر نشان کرد: مردم علی آباد کتول مهمان نواز هستند و در ایام تابستان مسلماً از مسافرین و مهمانان تابستانی با سعه صدر و روی خوش پذیرایی خواهند نمود.

در ادامه جلسه هر یک اعضای ستاد تسهیلات سفر به بیان نقطه نظرات خود در راستای جذب بیشتر مسافران و گردشگران پرداختند و فرماندار علی آباد کتول نیز خواستار تعامل و هماهنگی تمام دستگاه ها در راستای پذیرایی خوب از گرشگران تابستانی به این شهرستان شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه