پنجمین همایش تکواندوکاران شهرستان علی آباد کتول برگزار شد+تصاویر

زرین نامه: پنجمین همایش رشد و توسعه تکواندو در شهرستان علی آباد کتول با حضور رییس هیئت تکواندو استان گلستان، مهندس پاکدامن و فائزه رضایی منتخبین شورای شهر و ورزشکاران شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رییس هیئت تکواندو استان گلستان در این همایش که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان علی آباد کتول برگزار شد، گفت: ورزش تکواندو با دو بعد قهرمانی و همگانی جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

حاج رضا کرامت با اشاره علاقه مندی درصد زیادی از افراد جامعه به تکواندو در بعد ورزش همگانی و امکان انجام این ورزش در تمام سنین بیان داشت: ورزش تکواندو در سه دهه ی اخیر به لحاظ مدال آوری در سکوی اول قرار داشته و ورزشکاران در این رشته جزو با اخلاق ترین و تحصیل کرده ترین افراد جامعه هستند.

وی با تاکید بر تعامل بیشتر خانواده ها با مربیان ورزشی اظهار داشت: نزدیکی و تعامل خانواده ها با مربیان موجب رشد بیشتر فرزندان در این ورزش می شود.

برنامه دین اسلام در بحث تغذیه کامل است

دکتر تشکری به بیان مسائلی در خصوص تغذیه سالم پرداخت و بیان داشت: سلامتی تعمتی وصف ناپذیر است که عدم وجود آن تمام ابعاد زندگی را در تحت الشعاع قرار می دهد.

وی با بیان اینکه ما تنها از مسلمانی نباید نام دین و اهل بیت را یدک بکشیم، اظهار داشت: علومی که امروز دنیای غرب در مورد تغذیه به آن دست می یابد چندین قرن گذشته توسط قرآن و اهل بیت برای ما ذکر شده و ما برای حفظ سلامتی، ایجاد نشاط در جسم و روح و زندگی مفید باید به این علوم عمل کنیم.

تشکری گفت: در قرآن بیش از 300 آیه به تغذیه انسان اختصاص یافته و این نشانه اهمیت تغذیه سلام و توجه دین اسلام به تمام ابعاد زندگی بشر است.

در ادامه ورزشکارانی از باشگاه های داوود مزرعه، شاهین و تختی به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

 

IMG_3754.JPG - 76.50 کیلو بایت

IMG_3746.JPG - 80.22 کیلو بایت

IMG_3742.JPG - 66.09 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه