برپایی نمایشگاه ضیافت در شهرستان علی آباد کتول

زرین نامه: رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول از برپایی نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

جعفر کرامتی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه تامین مایحتاج اساسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان است.
وی با اعلام عرضه ی اقلام به نرخ دولتی در این نمایشگاه افزود: کالاها و مواد غذایی ضروری شهروندان شامل برنج، روغن، مرغ منجمد، گوشت منجمد، گوشت قرمز، شکر، لبنیات، حبوبات، وسایل شوینده و سایر اقلام مورد نیاز، با 10 تا 15 درصد تخفیف در این نمایشگاه از 15 تیرماه به مدت ده روز عرضه می شود.

وی با بیان اینکه روغن جامد به نرخ درب کارخانه در نمایشگاه طرح ضیافت این شهرستان عرضه می شود، خاطر نشان کرد: مشکل کمبود روغن جامد شهرستان در این نمایشگاه تامین شده و به میزان مورد نیاز آماده عرضه به شهروندان است.

کرامتی مجری طرح را اتحادیه تعاونی های روستایی شهرستان اعلام کرد و افزود: نمایشگاه بهاره در محل کارخانه پنبه سابق شهرستان صبح ها از ساعت 8/30 دقیقه صبح تا 12/30 و عصرها از ساعت 17 تا 19/30 دقیقه در مدت برگزاری، آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

وی گفت: به دنیال رایزنی ها برای فروش حبوبات به نرخ دولتی در این زمان نیز هستیم.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت علی آباد کتول خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف، گرانفروشی و مشکل در عرضه محصولات نمایشگاه را به بازرسان مستقر در نمایشگاه اعلام کرده تا سریعاً بررسی شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه