اجرای طرح ضربتی شبنم در علی آباد کتول

زرین نامه: رییس اداره صنعت معدن و تجارت علی آباد کتول از اجرای طرح ضربتی شبنم واحدهای صنفی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان علی آباد کتول خبر داد.

جعفر کرامتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: طرح ضربتی شبنم از روز شنبه 15 تیرماه با هدف شناسایی کالای قاچاق در واحدهای صنفی شهرستان علی آباد کتول آغاز شده است.

وی هدف از اجرای طرح شبنم را مبارزه با جعل کالا برای حفاظت از برندها در کشور دانسته، اظهار داشت: کالاهایی که برای سلامت خانواده‌ها مخاطره آمیز هستند در اولویت دریافت برچسب قرار دارند.

کرامتی با اشاره به اینکه با تمام واحدهای صنفی مشمول طرح شبنم قبلا از طریق مکاتبه اطلاع رسانی شده، افزود: در این طرح با واحدهای صنفی فاقد برچسب طرح شبنم برخورد جدی صورت می گیرد.

وی با تشریح طرح شبنم، شبکه بازرسی و نظارت مردمی اعلام داشت: شهروندان می توانند با ارسال شماره برچسب طرح شبنم موجود بر روی کالا به شماره پیامکی 6008221111 و 30000392 از تایید یا عدم تایید کالای قاچاق مطلع شوند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت علی آباد کتول تصریح کرد: خریداران در صورت مشاهده عرضه کالای قاچاق در واحد های صنفی، مسئله را از طریق شماره 124 به ستاد خبری اداره صنعت مدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند.

کرامتی خاطر نشان کرداز اردیبهشت 91 تا اول اردیبهشت 92 به مدت یکسال به تمام واحد های صنفی فرصت خود اظهاری جهت اعلام کالاهایی قاچاق موجود در واحدها داده شد و از 15 تیرماه امسال با تمام واحدهای فاقد برچسب طرح شبنم برخورد می شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه