اعزام 26 مبلغ به بقاع متبرکه علی آباد کتول/ افزایش صد درصدی داوطلبین نشاط معنوی

زرین نامه: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علی آباد کتول از اعزام 26 مبلغ به بقاع متبرکه علی آباد کتول در راستای اجرای طرح نشاط معنوی در تابستان خبر داد.

حجت الاسلام امین قرایی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: طرح نشاط معنوی در سه بقعه متبرکه امام زاده هارون الازمن، امام زاده اسماعیل ساورکلاته و امام زاده عبدالله فندرسک شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود.

افزایش صد در صدی شرکت کنندگان در طرح نشاط معنوی

وی اظهار داشت: اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرتان علی آباد کتول نسبت به سال گذشته صد در صد افزایش یافته است.

قرایی با اشاره به حضور 14 آقا مبلغ آقا و 12 مبلغ خانم در سه بقعه ی متبرکه شهرستان، در تشریح 220 شرکت کنندگان آقا و خانم در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه این طرح گفت: تعداد 100 نفر در مقطع ابتدایی، 70 نفر در مقطع راهنمایی و 50 نفر در مقطع دبیرستان در این طرح حضور دارند.

وی محور اصلی برنامه های طرح نشاط معنوی را تبلیغ قرآن و احکام دینی دانسته، بیان داشت: کلاس های هنری، اردویی و ورزشی نیز در کنار این کلاس ها برگزار می شود.

هر مقطع کتاب آموزشی اختصاصی دارد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه علی آباد کتول با اشاره به کتب اختصاصی طراحی شده در سازمان اوقاف و امور خیریه برای رده های مختلف سنی تشریح کرد: کتاب های الف با تا خدا در مقطع ابتدایی، سی نشانه یک راه در مقطع راهنمایی و نردبان ها و پرتگاه های زندگی در مقطع دبیرستان برای شرکت کنندگان در طرح نشاط معنوی تدریس می شود.

قرایی با اشاره به مشارکت سایر ارگان ها نظیر بسیج و آموزش و پرورش در طرح نشاط معنوی خاطر نشان کرد: این طرح در بقاع دور از محل سکونت مردم، بجای بقعه متبرکه در مسجد برگزار می شود.

1235.JPG - 67.90 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه