فراخوان جمع آوری خاطرات بسیجیان شهرستان علی آباد کتول

زرین نامه: فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه (س) شهرستان علی آباد کتول از جمع آوری و تدوین خاطرات بسیجیان از ابتدای تاسیس تا کنون در قالب کتاب خبر داد.

سیده زهرا حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در شان بسیج بیان داشت: انقلاب بزرگ ملت ایران به برکت بسیج از ابتدای تاسیس تا کنون، از بسیاری آسیب ها و فراز و نشیب ها در امان مانده و افتخارات زیادی بر سینه تک تک بسیجیان نقش بسته است.

وی اظهار داشت: سازمان بسیج زنان با هدف ثبت تجربیات و افتخارات، فراخوانی جهت جمع آوری خاطرات بسیجیان از ابتدای انقلاب تا کنون را اعلام نموده است.

حسینی استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه فرهنگ سازی و الگو پذیری در مقابله با تحریم ها و بازشناسی نقش ایمان، بصیرت و همکاری بسیجیان در پیشبرد اهداف اقتصادی- اجتماعی انقلاب اسلامی را از اهداف این فراخاوانی اعلام کرد، جمع آوری خاطرات بسیجیان را در راستای تعالی اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: خاطرات بسیجیان بعد از جمع آوری و تدوین در قالب کتاب های متعدد، در اختیاری صاحب نظران، مسئولین،‌ نویسندگان، فیلمسازان و برنامه ریزان جامعه قرار می گیرد.

وی خاطرات بسیجیان از پایگاه، نقش امام خمینی (ره)، شهدا، جنگ تحمیلی، روحانی محل، پیشکسوتان و دوستان برای عضویت در بسیج، خاطرات کار با سلاح، دوره های آموزشی، فعالیت های اجتماعی، قرآنی و.... را از عناوین فراخوان خاطره نویسی بسیجیان اعلام کرد و گفت: بسیجیان می توانند در چندین عنوان خاطره نویسی و بدون محدودیت در تعداد صفحات و قالب آثار خود را به حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) واقع در خیابان بسیج شهرستان علی آباد کتول ارسال نمایند.

فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه (س) خاطر نشان کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تلفن های 6223388 و 6224111 با این حوزه مقاومت ارتباط برقرار کنند.

به گزارش زرین نامه؛ مهلت ارسال آثار یکم آبان سال 92 است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه