تكذيبيه / امامی: خود را جزئی از مردم می دانم

زرین نامه: عيسي امامي در واكنش به درج خبر " امضاء 2 نماينده گلستاني پای طرح امتیازات مادام العمر نمایندگان مجلس " گفت : هیچ گونه امتیاز ویژه ای را برای خود قبول نداشته و این طرح را قبول ندارم.

به گزارش زرین نامه؛ در پي درج خبر " وقتی مسئولین از مردم فاصله می گیرند ؛ / امضاء 2 نماينده گلستاني پای طرح امتیازات مادام العمر نمایندگان مجلس + اسامی "، روابط عمومي پايگاه اطلاع عيسي امامي پاسخي به اين شرح ارائه نموده است:

پايگاه اطلاع حاج عيسي امامي: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در واکنش به طرح اعطای پاسپورت سیاسی، مجوز سلاح و طرح ترافیک پس از پایان دوران مسئولیت نمایندگان اظهار داشت: در حال حاضر نیز از هیچ کدام از مزایا و امتیازات نمایندگی مردم استفاده نمی کنم و در آینده نیز هیچ گونه نیازی به این گونه امتیازات ندارم.

عیسی امامی افزود: من از ابتدای عمرم در میان همین مردم و همانند آنان زندگی کرده و می کنم و هیچ گونه نیازی به اعطای امتیازات خاص ندارم.

وی درباره امضای این طرح گفت: متاسفانه جزئیات این طرح را یادم نمی آید و در صحن علنی مجلس روزانه تعداد زیادی امضا برای طرح ها گرفته می شود، وقتی از طریق پیامک متوجه متن طرح گردیدم تعجب کردم بعد پیگیری نموده و اصل محتوای طرح را از طریق سایت مرکز پژوهش ها گرفتم و بلافاصله مراتب را از طریق دفتر برای تکذیب محتویات و جزئیات طرح اعلام نمودم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر امتیاز ویژه ای را قبول ندارم اظهار داشت: بنده حتی از حقوق مجلس استفاده نمی کنم بلکه در مسیر خدمت به مردم گذاشته ام و حقوقی که نمایندگان دارند از متوسط حقوق کارکنان دولت بیشتر نیست و بنده نیز همان میزان حقوق دریافتی خود را برای کمک به افراد نیازمند در دفتر خود هزینه می کنم.

عیسی امامی افزود: من هم همانند مرکز پژوهش های مجلس " طرح استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان " را با این جزئیات قبول نداشته و امضای خود را پس می گیرم.

وی افزود: البته معتقدم که باید از فکر ،دیدگاه و تجربه نمایندگان حتی پس از پایان دوره خدمت نیز برای برنامه ریزی و اجرای برنامه ها استفاده برد و به عنوان سرمایه منابع انسانی در امر توسعه نگاه کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه