ضیافت افطار در خانواده بزرگ بهزیستی علی آباد کتول+تصاویر

 

زرین نامه: ضیافت افطاری مهر با حضور خانواده بزرگ بهزیستی شهرستان علی آباد کتول با همکاری اداره بهزیستی و نظام پزشکی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ضیافت افطار مهر ا حضور مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، مدیر کل بهزیستی گلستان، معاون فرماندار و رییس اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول شب گذشته در هتل کانیار این شهرستان برگزار شد.

دکتر حمیدرضا الوند مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در این ضیافت گفت: ماه رمضان ماه تمرین مهربانی و هم آوایی با مردم نیازمند است که این خود دلیلی بر فعالیت بهزیستی در حمایت از قشر آسیب پذیر است.

وی اظهار داشت: در این ماه بزرگ الهی دعا کنیم بتوانیم از سطح مشکلات با قدرت عبور کنیم و تا بتوانیم زندگی سالم و با نشاطی داشته باشیم.

رقیه رحمانی مدیر کل بهزیستی استان گلستان در این ضیافت خدمت به قشر آسیب پذیر را امری ارزشمند دانسته، بیان داشت: بسیار خوشحالم که در جمع خانواده بزرگ و قابل احترام بهزیستی قرار دارم.

وی اظهار داشت: بهزیستی زمینه ساز رهایی قشر آسیب پذیر از بند مشکلات است و ما با افتخار تمام سعی خود را برای حل یا کاهش فشار مشکلات مردم به کار می گیریم.

رحمانی ضمن قدردانی از حمایت نقش فعال خیرین در حل مشکلات بهزیستی تصریح کرد: خیرین شهرستان علی آباد کتول نیز با اهدای مبلغ 36 میلیون تومان به این اداره موجب حل مشکل کاشت حلزون برای 12 نفر از کودکان تحت پوشش شدند.

به گزارش زرین نامه: در پایان از دو خیر فعال در بهزیستی شهرستان علی آباد کتول تقدیر شد.

IMG_4445.JPG - 76.18 کیلو بایت

IMG_4451.JPG - 73.39 کیلو بایت

IMG_4496.JPG - 71.59 کیلو بایت

IMG_4499.JPG - 66.30 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه