ارسال 650 اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان

زرین نامه: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اعلام علاقه مندی بیش 11 هزار نفر به 9 گرایش تجسمی جشنواره گفت: نزدیک به 650 اثر برای شرکت در جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

دکتر غلامرضا منتظری در حاشیه جلسه هماهنگی و پشتیبانی جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان و گفتگو اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در سطح کشور جزو جشنواره های محدود با اجرای زنده و حضوری است.

وی با اشاره به امکان حضور نزدیک به 300 هنرمند از داخل و خارج کشور به این جشنواره اظهار داشت: امسال ثبت نام و گزینش آثار از طریق سایت انجام شد و نتیجه کسب امتیازات نیز به زودی به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد.

منتظری با اعلام پایان مهلت ثبت نام در 31 شهریورماه سال جاری تصریح کرد: حداکثر تا پایان هفته جاری گزینش نهایی آثار به پایان یافته و جهت هماهنگی با هنرمندان با ادارات کل فرهنگ و ارشاد کشور مکاتبه می شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: یکم تا ششم شهریور ماه امسال شهرستان علی آباد کتول میزبان هنرمندان شرکت کننده در جشنواره خواهد بود.

منتظری افزود: ورودی کلیه مهمانان داخلی و خارجی یکم شهریور و آغاز کار جشنواره دوم شهریورماه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول می باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در طول جشنواره تشریح کرد: بعد از برگزاری آیین افتتاحیه چشم اندازهای دیدنی کبودوال، دهنه ی محمد آباد کتول، ارتفاعات روستای چینو، بافت بومی منطقه و چند نقطه طبیعی دیگر به عنوان محیط کارگاه انتخاب شده است.

منتظری افزود: اجرای زنده ورکشاپ بزرگ خیابانی و خلق اثر در مقابل پارک شهر علی آبادکتول با حضور هنر مندان داخلی و خارجی از دیگر برنامه های این جشنواره بین المللی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان جشنواره، از آثار خلقی هنرمندان نمایشگاهی برای عموم مردم برپا خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه