هنوز صحبتی برای انتخاب ریاست شورای شهر مطرح نشده/ انتخاب شهردار اولین الویت

زرین نامه: یکی از منتخبین شورای شهر علی آباد کتول با اشاره به شیطنت برخی افراد و سایت ها در خصوص انتخاب ریاست شورای این شهر گفت: اولین اولویت کار ما انتخاب شهرداری موثر و نشست با مدیران دستگاه های اجرایی در راستای بررسی مشکلات شهر علی آباد است.

ابوالفضل پاکدامن به دنبال شیطنت ها و تفرقه افکنی های برخی سایت ها و افراد در خصوص انتخاب ریاست شورای شهر علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: بعضی افراد از بیرون با هدف کسب منافع شخصی، سیاسی و ایجاد تفرقه بین منتخبین شورای شهر، اقدام به حرکاتی نازیبا و لابی برای تعیین رییس شورای شهر کرده اند.

وی با اشاره به انتشار مطالب تفرقه انگیز با هدف تشویش افکار عمومی در بعضی سایت ها نیز، اینگونه فعالیت ها را غیر اخلاقی و نادرست دانسته، اظهار داشت: این مسائل با درایت اعضای منتخب شورای متعهد، توانمند و مردمی علی آباد خنثی شده است.

پاکدامن با بیان اینکه بحث های سیاسی و اعمال سلیقه های سیاسیون در شورای شهر جایی ندارد، افزود: اینجانب برخلاف نوشته های برخی سایت ها هیچگونه گرایش سیاسی نداشته و وامدار هیچ گروه و حزب خاصی نیستم.

این منتخب شورای شهر خاطر نشان کرد: تفکر من کار و تلاش در جهت سازندگی و توسعه شهر علی آباد و خدمت به مردم است.

پاکدامن در پایان ضمن اعلام همکاری با افراد علاقه مند به خدمت، گفت: از مردم علی آبادکتول خواستار دعای خیر و همراهی با منتخبین شورای شهر برای موفقیت در امر توسعه و آبادانی شهر هستم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه