عفونت هاي گوارشي از بيماري هاي شايع کودکان گلستاني است

زرین نامه: دکتر محمد سبحاني ظهر چهارشنبه در حاشيه همايش تازه هاي طب گوارش کودکان در گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اين سمينار در خصوص ارتقاي سطح دانش پزشکان متخصص گوارش و کبد و با هدف ارتقاي سطح سلامت کودکان منطقه در گلستان در حال برگزاري است.

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر وي اظهارداشت: حدود 30 سخنران از دانشگاه هاي علوم پزشکي سراسر کشور در اين همايش دو روزه شرکت دارند که به بيان آخرين تازه هاي طب در خصوص گوارش کودکان مي پردازند.

وي ادامه داد: از نقاط برجسته اين همايش حضور اساتيد برجسته طب کودکان است که بنيانگذار طب کودکان ايران و از شاگردان دکتر قريب نيز در اين همايش حضور دارند .

اين پزشک فوق تخصص کودکان گلستان اظهارداشت: سلامت کودکان به عنوان يکي از مسائل اساسي مطرح است و چون کودکان آينده سازان اين مملکت هستند لازم است به اين مقوله توجه اساسي شود.

سبحاني بيان کرد: اين سمينار اولين سمينار تازه هاي طب کودکان است که داراي امتياز بازآموزي است که با همکاري مرکز تحقيقات گوارش و کبد ايران و معاونت تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشکي گلستان و مرکز سلامت تحقيقات کودکان و نوزادان گلستان در حال برگزاري است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه