مجلس به وزرای انقلابی و خدمتگذار رای می دهد

زرین نامه: نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف مجلس کمک به رییس جمهور برای انتخاب وزرایی خدمتگزار به مردم و همسو با آرمان ها و جریان انقلاب اسلامی است.

رحمت اله نوروزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: وزرای پیشنهادی دارای سابقه اجرایی هستند که باید نحوه عملکرد گذشته و برنامه های پیشنهادی آینده آن ها با دقت و به صورت عمیق بررسی شود.

وی انتخاب افراد همسو با برنامه ها و سیاست های دکتر حسن روحانی را حق وی دانسته، افزود: هدف مجلس نیز کمک به رییس جمهور برای انتخاب وزرایی خدمتگزار به مردم و همسور با آرمان ها و جریان انقلاب اسلامی است.

نوروزی با اشاره به کسب رای اعتماد اکثر وزرای پیشنهادی از مجلس، خاطر نشان کرد: هدف مجلس رای اعتماد به افراد دارای تعهد به آرمان های امام و انقلاب، اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری، متخصص، دارای برنامه و سابقه خوب اجرایی، فعال، پیگیرطرح ها و برنامه های کشور و استفاده از تمام توان برای حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم علی آباد کتول در خصوص میزان کسب رای اعتماد لیست وزرای پیشنهادی از مجلس گفت: اکثر وزرای پیشنهادی رای اعتماد می گیرند و برای بقیه وزرتخانه ها نیز باید وزیری همسو با انقلاب، توانمند و دارای برنامه پیشنهاد شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه