عضو کمیسیون برنامه و بودجه؛ زنگنه به ابهامات پاسخ داد

زرین نامه: زنگنه از مدیران با سابقه در این حوزه است و ۱۶ سال در سطح وزارت کار کرده و طبیعی است که در این مدت مشکلاتی هم به وجود بیاید ولی با توضیحاتی که وی ارائه کرد، نمایندگان قانع شدند چون مبنای ما بر صداقت دوستان است.

گروه سیاسی؛ یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره بررسی کابینه پیشنهادی رییس جمهور، گفت: در کمیسیون بودجه روز گذشته ۳ تن از وزرای پیشنهادی حضور پیدا کردند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

به گزارش زرین نامه؛ اسماعیل حبیبی اظهار داشت: گزینه های پیشنهادی برای وزارت نفت ، اقتصاد و ورزش و جوانان در این جلسه دیدگاه ها و برنامه های خود را ارائه کردند.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به برگزاری جلساتی در این مجمع با حضور چند تن از وزرای پیشنهادی ، عنوان کرد: این مجمع با گزینه های پیشنهادی برای وزارت خانه های نفت ، کشور ، راه و شهر سازی، نیرو و جهاد و کشاورزی جلساتی را داشته است و با آنها در مورد مسایل ملی ، مشکلات استانی و شرایط رسیدن به توسعه در آینده گفتگو کردیم و آنان هم دیدگاه ها و برنامه های خود را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه نتیجه جلسات در کمیسیون بودجه و مجمع نمایندگان استان خوزستان مثبت است، تصریح کرد: ارزیابی دوستان از این جلسات مثبت و حول همکاری با وزرای پیشنهادی است.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به برگزاری دو جلسه در این فراکسیون با وزرای پیشنهادی ، افزود : این فراکسیون در جلسه اول با ۸ وزیر پیشنهادی و در جلسه دوم که دیروز برگزار شد با ۱۰ تن از آنها دیدار داشته که در این جلسات افراد دیدگاه های خود را درباره وزارت خانه ای که برای تصدی مسئولیت آن پیشنهاد شده اند ، ارائه دادند و به پرسش های نمایندگان در مورد شرایط پیش رو ، وضعیت تحریم ها و نحوه مواجه با مشکلات اقتصادی پاسخ دادند.

جلیلی ادامه داد: امروز ظهر شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت جلسه ای را برگزار خواهد کرد که در آن به بررسی نتایج جلسات گذشته با وزرای پیشنهادی می پردازد که نتیجه آن از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد جمع بندی ها در مورد برنامه های وزرای پیشنهادی مثبت خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد انتقادات مطرح شده از وزیر پیشنهادی نفت، عنوان کرد: ابهاماتی در مورد دوره مدیریت قبلی ایشان وجود داشت که به آنها پاسخ دادند.

جلیلی افزود: زنگنه از مدیران با سابقه در این حوزه است و ۱۶ سال در سطح وزارت کار کرده و طبیعی است که در این مدت مشکلاتی هم به وجود بیاید ولی با توضیحاتی که وی ارائه کرد، نمایندگان قانع شدند چون مبنای ما بر صداقت دوستان است./افکارنیوز

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه