نماز پرشکوه عید فطر در علی آباد کتول اقامه شد

زرین نامه: صبح امروز نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام محمدصادق باقری امام جمعه شهرستان علی آباد کتول و با حضور علماء، مسئولین ادارات شهرستان و جمع کثیری از مردم این شهرستان اقامه شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ساعت 5 صبح نماز عید سعید فطر در میدان ولایت شهرستان علی آباد کتول با حضور جمع کثیری از مردم، به امامت حجت الاسلام باقری امام جمعه این شهرستان اقامه شد.

بعد از نماز، حجت الاسلام باقری ضمن تبریک عید سعید فطر بیان داشت: لازم می دانم در این آخرین روز دیدار و اقامه نماز در کنار شما مردم مومن و ولایتمدار شهرستان علی آباد کتول حلالیت بطلبم.

وی با اشاره به گرفتن مرخصی برای ادامه تحصیل در حوزه علمیه قم ظهار داشت: محبت مردم، بزرگان، علما و مسئولین این شهرستان و دعای خیر آن ها همیشه بدرقه راه من بوده و امیدوارم بعد از این نیز باشد.

باقری با بیان اینکه صداقت من قطعا برای شما مردم عزیز معرض شده، تصریح کرد: صادقانه می گویم، تصمیم من برای رفتن از این شهر برای ادامه تحصیل در شهر مقدس قم برای خدمت بیشتر به مردم با نیرو، قوت و علم و عمل بیشتر است و تمام شایعات را در مورد درخواست امام جماعت برای دیگر شهرها را تکذیب می کنم.

امام جمعه علی آباد کتول در پایان با دعا برای سلامتی مقام معظم رهبری، سلامتی بیماران و عاقبت بخیری تمام مسلمانان سخنان خود را به پایان رساند.

بعد از پایان سخنان حجت الاسلام باقری، مردم به سمت جایگاه سخنرانی وی آمده و با در آغوش گرفتن ایشان، با وی خداحافظی کردند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه