تقوای الهی مسیر سخت جنگ نرم را هموار می سازد

 زرین نامه: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: حضور تقوای الهی در تمام ابعاد زندگی اجتماعی و فرا اجتماعی، مسیر سخت جنگ نرم را هموار می سازد.


به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز مقاومت اسلامی در جمع بسیجیان فضای مجازی استان با اشاره به مناسبت روز خبرنگار بیان داشت: تمام کارها و فعالیت های ما با تقوای الهی است که ارزشمند خواهد شد.
 
تقوا و معنویت موتور محرکه هر انسان است
 
وی مسیر حرکت انسان های ارزشی و با تقوا را مسیری رو به قله دانسته، اظهار داشت: مسیر حرکت این انسان ها در دایره نبوده و برای نیل به قله ی هدف، نیازمند مجاهدت و تلاش های خستگی ناپذیر است.
 
بابایی تقوا و معنویت را موتور محرکه هر انسان دانسته، تصریح کرد: متقین انسان هایی میانه رو و متواضع در تعامل با مردم هستند.
 
خبرنگاران با شناخت اهداف انقلاب، مانع سواستفاده های دشمن شوند
 
وی افزود: خبرنگاران باید با شناخت اهداف واقعی انقلاب اسلامی، مانع سواستفاده و فتنه انگیزی دشمن از اخبار داخل کشور شوند و با افشای ماهیت پلید دشمن همواره آنان را در انجام توطئه هایشان ناکام بگذارند.
 
بابایی با اشاره به حضور خبرنگار در بطن جامعه برای تولید خبر، در توصیف اخبار و محتوای تولیدی خوب، بیان داشت: عمق بخشی داخلی در راستای تعمیق علاقه، احساس و اعتقاد مردم به انقلاب اسلامی یا عمق بخشی خارجی با هدف علاقه مندی مردم خارج از کشور به انقلاب اسلامی و ایجاد ترس در دشمن از ویژگی های یک خبر و محتوای خوب است.
 
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود:خبرنگار واقعی و پایبند به ارزش های انقلاب اسلامی باید با تولید خبر و محتوای خوب مانع انحراف مردم از طریق جنگ روانی رسانه های دشمن شود.
 
بابایی در پایان گفت: شخص مجهز به قلم خوب باید احیاگر اندیشه های انقلاب اسلامی در رسانه باشد.