توزیع بیش از 1000 جلد کتابچه راهنمای گردشگری در علی آباد کتول

زرین نامه: سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان علی آباد کتول از توزیع بیش از 1000 جلد کتابچه راهنمای گردشگری در بین مسافران و گردشگران این شهرستان خبر داد.

یاسر قندهاری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه در خصوص فعالیت های ستاد تسهیلات سفر تابستانی این شهرستان بیان داشت: هتل ها، پانسیون ها، مهمانپذیرها و بیش از 7 مدرسه جهت اسکان مسافران و گردشگران شهرستان علی آباد کتول در تابستان آماده شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیته های ستاد تسهیلات سفر، اظهار داشت: بیش از 6 مورد عملیات امداد و نجات در طول تابستان انجام شده است.

قندهاری افزود: بازدید از منطقه نمونه گردشگری کبودوال با حضور مسئولین شهرستانی، تاسیسات گردشگری، نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مسافران و نصب بنرهای راهنمای منطقه نمونه گردشگری کبودوال در نقاط مختلف شهرستان، توسط ستاد تسهیلات سفر در طول تابستان انجام شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی آباد کتول با اشاره به آغاز فعالیت مستمر موزه های شهرستان، برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در منطقه گردشگری کبودوال و بازارچه زینبیه، تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی راهنمای محلی با حضور کارکنان هتل ها و دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان و دانشجویان رشته مدیریت جهانگردی با هدف اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در مناطق گرشگری شهرستان علی آباد کتول نیز در ماه گذشته برگزار شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه