وهابیت جریانی سیاسی و ساخته دست انگلستان است

زرین نامه: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: وهابیت جریانی سیاسی و ساخته دست انگلستان است و امروزه شاهد جنایات و قتل عام مسلمانان در کشورهایی از جمله عراق، سوریه، لبنان و .. از جانب آنان هستیم.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام نورا... ولی نژاد در جمع نمازگزار جمعه شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: هشتم شوال مصادف با تخریب وحشیانه بارگاه ائمه بقیع بدست وهابیت ملعون است که در همان زمان قصد تخریب تا حرم نبوی در مدینه، حرم امام حسین علیه السلام در کربلا و حرم حضرت علی علیه السلام در نجف را نیز داشتند، اما مقاومت مردم این شهرها و شهادت تعدای از مسلمین مانع نیل به مقصودشان شد.

 امام جمعه موقت شهرستان علی آباد کتول این هفته شهرستان علی آباد کتول اظهار داشت: اهل سنت محب و علاقه مند به خاندان پیامبر (ص) هستند و باید حساب آنها از وهابیت را جدا بدانیم.

ولی نژاد با اشاره به اینکه وهابیت جریانی غیر مذهبی، کاملا سیاسی سیاسی و ساخته دست انگلستان با حمایت آمریکا است، تصریح کرد: طبق نظر آنان حقوق بشر در فعالیت های وحشینانه وهابیت پایمال نمی شود، اما اگر یک امریکایی در گوشه ای از جهان کشته شد بحث حقوق بشر مطرح می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان گلستان با اشاره به اهداف شوم امریکا در ایجاد تفرقه بین مسلمانان اهل شیعه و سنت، بر هوشیاری کلیه مسلمانان تاکید کرده و افزود: آنها با راه اندازی فرقه ی ظاله ی بهایت در درون شیعیان و فرقه ی ظاله ی وهابیت در اهل سنت، بدنبال ایجاد تفرقه و تنش در بین مسلمانان هستند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه