هدف ما، توسعه پایدار تمام شهرهای علی آباد کتول

زرین نامه: نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف ما از تبدیل دهستان به شهر مزرعه کتول و سنگدوین، ایحاد توسعه و اشتغال پایدار در این شهرها است.

رحمت اله نوروزی در حاشیه مراسم افتتاح شهرداری شهر جدید سنگدوین و گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: شهر مزرعه کتول و سنگدوین دارای قابلیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های زیاد جهت ایجاد توسعه و اشتغال پایدار است.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما بهره مندی تمام مردم کشور از مواهب و امکانات انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با دعوت از مدیران کل چند دستگاه خدمات رسان استان گلستان در حاشیه این افتتاحیه در خصوص توسعه و ارتقاء امکانات این شهرها جهت بهره برداری مردم رایزنی خواهیم کرد.

نوروزی خاطر نشان کرد: تبدیل شهر و توسعه پایدار این شهرها، موجب کاهش مهاجرت مردم به کلانشهرها و تقویت بنیه اشتغال مولد در کنار امکانات شهری در این شهرها خواهد شد.

با جدیت پیگیر طرح های اشتغال زای سرمایه گذاران در علی آباد کتول هستم

وی در خصوص کشتارگاه صنعتی علی آباد کتول نیز خاطر نشان کرد: نگاه بعضی از کارشناسان بانک ها به سرمایه گذاران بسیار بسته است.

نوروزی حضور سرمایه گذاران در استان و شهرستان را موجب کاهش نرخ بیکاری دانسته و افزود: باید پنجره ای باز به سوی سرمایه گذاران گشوده شود.

نماینده علی آباد کتول در مجلس با تاکید بر جدیت در امر پیگیری کشتارگاه صنعتی علی آبادکتول، اظهار داشت: با جدیت و تمام قامت برای جذب سرمایه گذاران و پیگیری طرح های اشتغال زا در استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول ایستاده ام.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه