ثبت نام بيش از سه هزار و ۸۰۰ هنرمند داخلي براي حضور در جشنواره /رقابت بيش از ۲۶۰ هنرمند جوان

زرین نامه؛ مسئول دبيرخانه بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان گفت: براي حضور در این جشنواره سه هزار و ۸۷۲ نفر از طريق سايت نام نويسي كرده بودند.

حسين ضميري در گفتگو با خبرنگار زین نامه با اشاره به این مطلب که بنا به تصميم گيري شوراي سياستگذاري، نام نويسي در اين جشنواره از طريق سايت انجام شده، از ثبت نام اولیه سه هزار و 872 نفر در سایت جشنواره خبر داد و افزود: از این تعداد ، ۸۴۵ نفر راهي مرحله بعدي شده و در نهايت بیش از 200 هنرمند ايراني جهت حضور در این از 31 استان کشور پذيرش شدند .

وي در خصوص سهمیه استان ها تصريح كرد: سهمیه هر استان بر اساس احصاء آمار پنج سال گذشته و فراواني و دريافت جوايز تقسيم شده است.
وي ادامه داد: هم چنين از كشورهاي لبنان، صربستان، پاكستان، بلاروس، هندوستان و قزاقستان نيز هنرمنداني حضور دارند.

ضميري درباره تقسيم بندي كارگاه ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی ابادکتول گفت: در سالن همكف دانشکده فنی و مهندسی نمايشگاه آثار هنري، در طبقه اول كارگاه هاي نقاشي و كاريكاتور، در طبقه دوم كارگاه هاي پوستر و تصويرسازي و در طبقه سوم كارگاه هاي نگارگري و خوشنويسي خواهد شد.

مسئول دبيرخانه اين جشنواره افزود: كارگاه حجم در مجتمع آزمایشگاهی خوارزمي این واحد دانشگاهی برگزار مي شود و عكاسي در روستاي شيرين آباد و سطح شهر و بافت قديم انجام خواهد شد.

وي در خصوص اسامی داوران بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی گفت: در كارگاه طراحي و نقاشي رضوان صادق زاده، محمدابراهيم جعفري، احمد وكيلي و جمشيد حقيقت شناس به عنوان استاد و داور و سيدرضي رضوي به همراه منصوره سادات حجازي به عنوان دستيار حضور دارند.

ضمیری افزود: نادر قشقايي، حميد شانس و جعفر نجيبي در كارگاه حجم، احسان پارسا، بهرام كلهرنيا و مهدي صادقي در كارگاه گرافيك (پوستر)، بهمن عبدي، غلامرضا عظيمي و جمال رحمتي در كارگاه كاريكاتور به عنوان استاد و داور حضور دارند.

وي ادامه داد: در كارگاه نگارگري، جليل جوكار، سليمان سعيدآبادي، احسان قائمي به عنوان استاد - داور و زهرا معصومي، رضوان عرب به همراه زهرا دوستي به عنوان دستيار اين كارگاه، در كارگاه خوش نويسي (خط نقاشي، سياه مشق) محمدحسين عطارچيان، احمد محمدپور و احمد آريامنش به عنوان استاد - داور و بهادر پگاه به عنوان دستيار حضور خواهند داشت.

مسئول دبیرخانه بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی در ادامه گفت: در كارگاه عكاسي جاسم غضبانپور، بابك صديقي و احمد ناطقي به عنوان استاد - داور، سميرا غفاريان قاليباف به عنوان دستيار و در كارگاه تصويرسازي مرتضي زاهدي، محمدعلي بني اسدي و بهزاد غريب پور به عنوان استاد و داور و ساناز البرزي به عنوان دستيار شركت مي كنند.

به گزارش زرین نامه؛ قرار است روز آخر اين جشنواره ورك شاپ بوم بزرگ با عنوان ما تا آخر ايستاده ايم با حضور هنرمندان داخلي و خارجي و اجراي بوم هاي فردي توسط ۳۰ هنرمند استان گلستان برگزار شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه