تقدیر از عملکرد اعضای شورای روستاهای علی آباد کتول

زرین نامه: بخشدار مرکزی علی آباد کتول از برگزاری مراسم تقدیر و تشکر در آستانه پایان خدمت اعضای شورای سابق روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در روز چهارشنبه 6 شهریورماه سالجاری خبر داد.

اسماعیل غیجی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت؛ با پایان خدمت اعضای شورای روستاهای بخشداری مرکزی شهرستان علی آباد کتول، طی مراسمی با حضور فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان، روز چهارشنبه، از عملکرد آن ها تقدیر و تشکر می شود.

وی با اشاره به پایان یافتنی بودن دوره خدمت هر مسئول، اظهار داشت: مسئولین باید با عدم وابستگی به جایگاه قدرت، تنها اندیشه خدمت و خدمت رسانی به مردم را مورد هدف خویش قرار دهند.

غیجی ضمن گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: شهید رجایی و باهنر مصداق جمله " ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت" بودند، که الگوگیری از این شهدای بزرگوار در دوره مدیریتی هر مسئول زمینه خدمت صادقانه را فراهم می سازد.

وی در ادامه انتخاب حسن روحانی را برخواسته از نظامی برپایه مردم سالاری دینی دانسته، افزود: با برگزاری انتخاباتی با شکوه و تعیین رییس جمهور جدید، هدف اصلی همه ما باید خدمت به مردم و همکاری با دولت در راستای پیشرفت و نیل به اهداف انقلاب اسلامی باشد.

بخشدار مرکزی علی آباد کتول در پایان ضمن تبریک تاسیس دو شهر جدید مزرعه کتول و سنگدوین، گفت: اعضای شورای شهر و شهردار جدید این شهرها باید با استفاده امکانات شهری به وجود آمده، در جهت توسعه و ساخت این شهرها تلاش کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه